Gulltopp Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og har kikket på elkjøp sine hjemmesider. Valget står mellom en Nokia 6288 til 1890,- og en Nokia 6300 til 1899,- Er dette et godt kjøp? Hvilke alternativer har jeg? Må legge til at jeg skal kjøpe mobiltelefon uten abonnement.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 www.leftdal.no er ofte billig(st).
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg ville IKKE kjøpt det på lefdal
mamut75 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Eller du kan prøve å søke med kelkoo.no , der er det også oversikt over forkjellige leverandører av ting og tang .
Gulltopp Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg ville IKKE kjøpt det på lefdal Hvorfor ikke Lefdal? Takk for tips om dinpris
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Det er vel ikke lov å henge ut enkelte butikker her egentlig.. men for å ta kortversjonen, så kjøpte jeg et produkt der som ikke fungerte 100%, men de nektet å la meg heve kjøpet, men lovet å gi meg et nytt produkt.. Dette er nå 2 mnd siden, og jeg har fortsatt ikke fått et nytt produkt.. kommer ikke til å handle mer der nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå