Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er håpløst å finne jeans som passer nå, derfor håper jeg på tips fra dere.

"Problemet" er at jeg har tykke legger og lår samtidig som jeg har smal midje. Så finner jeg bukser som passer i bena, er de altfor store i midjen - og omvendt.

Jeg tror en straightleg eller en bukse med vid bootcut er tingen for meg. Samtidig vil jeg ha bukser med "normal" midje, altså ca midt på hoftekammen/3-5cm under navlen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg fortsetter å misjonere for seven-jeans. :ler:

Jeg har også kraftige lår og legger samtidig med smal midje. I skapet ligger både bootcut og straight leg.

Skrevet

Hvor selges disse? Jeg ble ikke så mye klokere av den "store locatoren" på websida. :sjenert:

Jeg ser de har onlinebutikk, men jeg tar ikke sjansen på å kjøpe uten å ha prøvd dem først.

Gjest Elastica
Skrevet

Det ser ut som de fører 7-jeans på Ambiente og Høyer som ligger i Byporten.

I Stavanger vet jeg at de har 7-bukser på Vanessa og Geddon på Kvadrat.

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg har også kraftige lår og legger samtidig med smal midje. I skapet ligger både bootcut og straight leg.

Nå har jeg hørt så mye bra om denne jeansen at jeg kanskje må prøve den. Men du, hvordan er den i størrelsen? Jeg bruker f.eks. alltid 40/32 på Vero Moda jeans, hvilken størrelse må jeg se etter i 7-merket da? Er så lei av jeansmerker som kun finnes for bittesmå fjortenåringer. :kjefte:

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg tror den er nokså ordinær i størrelsen - jeg hadde prøvd tilsvarende i 7, hvis jeg var deg.

Skrevet
Det ser ut som de fører 7-jeans på Ambiente og Høyer som ligger i Byporten.

I Stavanger vet jeg at de har 7-bukser på Vanessa og Geddon på Kvadrat.

Ah, det blir pokker så langt å dra for et par jeans. Jeg får heller prøve å huske på det en gang jeg er på den kanten av landet. Takk for tipset uansett.

Skrevet

hva må en betale for en 7 jeans?

:filer:

Gjest Elastica
Skrevet
Ah, det blir pokker så langt å dra for et par jeans. Jeg får heller prøve å huske på det en gang jeg er på den kanten av landet. Takk for tipset uansett.

Hvor bor du da? De har 7-jeans andre steder i landet også...

hva må en betale for en 7 jeans?

:filer:

Fra i underkant av 2 000 og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...