øyenstikker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg lurer på om dere som har betalt for brude make-up ble fornøyde? Var det frisør eller make-up artist som gjorde jobben? Var det slik at du i ettertid kanskje syns at du kunne klart det selv, eller var det verdt pengene? Er i tvil om hva jeg skal gjøre..har sett mange fine bilder på nett av folk som har blitt sminket da. De får jo så fin glød i huden osv. Men her jeg bor, er det bare frisører som holder til, så jeg lurer på om de er flink nok til at det er verdt pengene. Jeg bruker sminke til vanlig, så jeg er ikke heelt borti natta på make-up..
Gjest lissi32 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Dette er veldig enkelt, du får en prøvetime først slik at du kan være med å bestemme hvordan du vil se ut på den store dagen din:O) Jeg har sett noen som har sminket seg selv, og det ødela hele uttrykket syns jeg, om man ikke er veldig flink til dette. Husk man har alles øyne på seg denne dagen, og bør være fornøyd. :O)
Gjest ikkeinnloggetjenta27 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg brukte en make-up artist, og var veldig fornøyd! Betalte 500 kroner, og fikk da velge produkter for 500 kroner, så make-upen var egentlig gratis! Fikk mye komentarer for sminken!
-Alvildebrud- Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg brukte en make-up artist, og var veldig fornøyd! Betalte 500 kroner, og fikk da velge produkter for 500 kroner, så make-upen var egentlig gratis! Fikk mye komentarer for sminken! jeg har tenkt å gjøre det selv - det bestemte jeg etter at jeg hadde hatt prøvetime hos en make-up artist, og ikke ble fornøyd. Hun kjente ikke fargene mine, øynene mine, huden min... osv osv. Jeg er flink til å sminke meg, og gruer meg ikke til å gjøre det selv i det heletatt. Men derimot hadde jeg selvfølgelig gruet meg om jeg ikke hadde hatt kontroll! Dette er som nevnt tidligere veldig individuelt - noen er flinke til å sminke seg selv, andre er ikke det! det blir iallefall ikke rimligere for min del.. jeg har gått til innkjøp av alle mulige eksklusive/nye/must haves greier...
Branna Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har tenkt til å gjøre det selv, fordi jeg ikke stoler helt på at en fremmed frisør skal kjenne meg og fargene mine godt nok til å sminke meg slik jeg vil ha det. Dessuten måtte jeg kjøpe sminken selv uansett, så da var det egentlig ikke noe vanskelig valg. Men det jeg gjorde, var at jeg gikk til Esthetique i Drammen og fikk gratis sminking der for å lære meg hvordan jeg best skulle legge sminken på bryllupsdagen og hvilke produkter som passet til meg. Jeg forklarte henne hvordan kjolen min så ut, hvilke farger vi hadde som tema osv, og resultatet ble veldig bra. Har prøvd selv hjemme flere ganger også, og er ganske fornøyd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå