milla-mor Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 min er: "haha! det var jo en grei måte å si det på isåfall sitter jeg bare her,jeg òg, for jeg drikker vann, og hva er vel mer nøytralt enn dèt?" sms fra kjæreste-personen. hva er din siste?
Gjest Vampyra Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 "Bestemor har funnet 200 kroner under sofaen, er det de du fikk av xxx?" (fra mamma) Og ja, pengene er mine!
Bokormen Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 "Du har vel lagt deg, men ****** er skikkelig oppgitt nå og skulle ønske at ***** (hennes nye kjærste som hun ikke er så veldig forelsket i akkurat) bare kunne dra hjem" Mottatt natt til søndag, klokka 0130
milla-mor Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 "kan vi ikke diskutere dette på en upassende og høylytt måte i full offentlighet en dag det ikke passer? ta med dertil uegnet bekledning og skikkelig dårlig humør " fra min venninne. vi har veldig (!) sær humor.
Amanlis Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 "Hva er kontonummeret ditt?" Det er alltid gøy når noen vil sette inn penger til meg
Gjest Mirina Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 "Minutter føles som timer uten deg baby" Fra kjæresten min. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Kjøp med deg lolipop, fanta uten sukker,lakris,doruller fra jenta mi fikk jeg denne
Kayli Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Vits fra en kamerat: Kona satt i passasjersetet og hadde seg litt med favorittdildoen under skjørtet. Plutselig blei mannen irritert og sa: "Nu e æ så jævli lei av den massasjestaven!" Så røska han tak i den og heiv den ut vinduet. "Ka va det førr nåkka?" spurte småen i baksetet. Mora blei litt førrfjamsa før ho svarte: "Det va visst berre ei veps." Så blei det stille i bilen før småen sa: "Satan den svære kuken den hadde!"
Cottoncandy Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 "Flott kommer snart da:)" Fra kjæresten
mysan Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 I natt kl 00.42: Hei "mysan". Savner deg på nettet, hehe, klem M.
Fanta Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Fra søstra mi : Det er bare i Norge en pizza kommer fortere hjem til deg enn en ambulanse. Det er bare i Norge folk bestiller en dobbel cheesburger, en stor pommes frites...og en Cola Light. Det er bare i Norge bankene har dørene på vidt gap, mens kulepenner er lenket fast til disken. Og har du noen ganger lurt på...hvorfor man må trykke start for å skru av PC-en? Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest, kalles rush-trafikk? Hvorfor finnes det ikke kattemat med musesmak? Hvorfor sauen ikke krymper i regnvær? Det er mye å lure på :-)
milla-mor Skrevet 4. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2007 "ja, det må vi ordne på torsdag! vi drar ut etterpå, sant? de andre skal jo på stamstedet sitt, men det er kanskje ikke så spennende for meg... ihvertfall ikke hvis jeg ikke er fryktelig full!". fra en singel venninne som ikke vil bli med våre lesbiske venninner på padda, eller potta, eller hva det nå heter
Elodi Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 "Fikk 5- på engelsken , glad i deg " Denne sendte min 14 år gamle datter fra skolen i dag, og denne karakteren var en stor prestasjon for henne som sliter med engelsk
Gjest Alou Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Siste sms var fra en fortvilet sambuar som skulle lager lasagne for første gang alene...
Gjest Chrizzy Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 (endret) Ok:) dæfår æ ike har fått svar på melingan mine. Æ har sent å sport dæ. Men æ va åvebevist om at de va en torsdag. D va jo shit. Æ reise sønda ska vi prøv å møtes før æ fær? Fra en venninne, hun har dysleksi. Endret 4. september 2007 av Chrizzy
Gjest lillebøll Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Til sambo: Synes sånne ører er sjarmis jeg
milla-mor Skrevet 4. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. september 2007 "hei elskepus. var i dusjen jeg. orka ikke å dusje før nå sitter og ser på biler på nettet, og spiller litt. skal kose deg skikkelig du nå da? smask". fra kjæreste-personen. (og ja, jeg skal kose meg skikkelig! grønn te, pottis-gull, og grey`s anatomy. wheeee! )
Gjest Alyx Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Fra samboer: "Sushi på det vanlige hjørnet? "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå