Lola83 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 (endret) Har de den i Oslo? Evt. hvor? Endret 3. september 2007 av Lola83
Linda644 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Har de den i Oslo? Evt. hvor? Fins ikke i Norge desverre
Lola83 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Fins ikke i Norge desverre Så kjedelig..!!! Noen som vet en plass på nettet den er da? Blææ.. Var en prøve på den i cosmo, den var nyydelig
Linda644 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 (endret) Så kjedelig..!!! Noen som vet en plass på nettet den er da? Blææ.. Var en prøve på den i cosmo, den var nyydelig De har den omtrent overalt på nettet. Feks. www.Strawberrynet.com www.Ebay.com Jeg har den selv og den er kjempegod! Hvilke cosmo blad var det? hvilken nr? det norske eller det engelske? takker for svar Endret 3. september 2007 av Linda644
Lola83 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 De har den omtrent overalt på nettet. Feks. www.Strawberrynet.com www.Ebay.com Jeg har den selv og den er kjempegod! Hvilke cosmo blad var det? hvilken nr? takker for svar Det var denne månedens utgave, uk edition.
Linda644 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Det var denne månedens utgave, uk edition. Takk for svar
Mischa Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg prøvde den i USA men syns den var litt anonym.. litt kjedelig.. Men jeg syns flasken er så herlig, så jeg har kjempelyst å like den.. Håper den kommer til Norge så jeg kan få testet den igjen
Linda644 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Jeg prøvde den i USA men syns den var litt anonym.. litt kjedelig.. Men jeg syns flasken er så herlig, så jeg har kjempelyst å like den.. Håper den kommer til Norge så jeg kan få testet den igjen Ja jeg må innrømme at når jeg fikk den i posten ble jeg ganske skuffet! men jeg prøvde den kun på håndleddet og da luktet jeg den nesten ikke og det jeg kjente var kun noe søtt som jeg ikke likte. Jeg kunne ikke skjønne ettersom jeg hørte den var helt fantastisk etter å ha lest masse "reviews" på internett. Men dagen etter prøvde jeg den på brystet og da kjente jeg lukten godt! Den var plutselig sååå god! den luktet mildt søtt med ett hint av vanilje og sjokolade! Så ja, du burde bestille den, den er veldig god! Det er ikke alltid man kan like en parfyme ved første sniff, men jeg har lært er det noen jeg ikke liker ved første sniff, kan det være drømmeparfymen! Det skjedde med With love av Hilary Duff parfymen. Har du hørt om den? Den elsker jeg nå sammen med Princess. Så du kan jo ta en sjanse å bestille den, flasken er jo så adoreble! Den kommer aldri til å komme til Norge, når de ikke har fra før Vera Wang parfymer, kommer ikke denne heller, desverre.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Hjelper det at de selger den på Schipol/Amsterdam?? Kanskje noen du kjenner skal reise den veien??
Parfumfreek Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Ja jeg må innrømme at når jeg fikk den i posten ble jeg ganske skuffet! men jeg prøvde den kun på håndleddet og da luktet jeg den nesten ikke og det jeg kjente var kun noe søtt som jeg ikke likte. Jeg kunne ikke skjønne ettersom jeg hørte den var helt fantastisk etter å ha lest masse "reviews" på internett. Men dagen etter prøvde jeg den på brystet og da kjente jeg lukten godt! Den var plutselig sååå god! den luktet mildt søtt med ett hint av vanilje og sjokolade! Så ja, du burde bestille den, den er veldig god! Det er ikke alltid man kan like en parfyme ved første sniff, men jeg har lært er det noen jeg ikke liker ved første sniff, kan det være drømmeparfymen! Det skjedde med With love av Hilary Duff parfymen. Har du hørt om den? Den elsker jeg nå sammen med Princess. Så du kan jo ta en sjanse å bestille den, flasken er jo så adoreble! Den kommer aldri til å komme til Norge, når de ikke har fra før Vera Wang parfymer, kommer ikke denne heller, desverre. Jeg har også opplevd at parfymer ofte må prøves flere ganger! De jeg nå er aller mest glad i, er faktisk de jeg måtte "lære meg" å like. Jeg har vært skikkelig skuffet noen ganger, og endt opp med å bli helt avhengig! De jeg har falt pladask for, har jeg hatt en tendens til å miste interessen for ganske fort. Jeg liker iallefall litt kompliserte dufter, og de kan være såpass spesielle at jeg faktisk må "lære meg" å like dem
Linda644 Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også opplevd at parfymer ofte må prøves flere ganger! De jeg nå er aller mest glad i, er faktisk de jeg måtte "lære meg" å like. Jeg har vært skikkelig skuffet noen ganger, og endt opp med å bli helt avhengig! De jeg har falt pladask for, har jeg hatt en tendens til å miste interessen for ganske fort. Jeg liker iallefall litt kompliserte dufter, og de kan være såpass spesielle at jeg faktisk må "lære meg" å like dem Helt enig! De jeg liker fra før, blir jeg fort lei og de jeg må lære meg til å like, går jeg aldri lei og elsker! Merkelig! hehe
Mischa Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 Jeg kjøpte den på eBay i dag.. eller det vil si jeg la inn et bud på en budrunde. Selgeren var relativt ny med bare 10 tilbakemeldinger, men siden alle var positive (trodde jeg) reagerte jeg ikke. Nå ser jeg at noen har lagt igjen nøytral fordi de var usikre på om parfymen de hadde fått var autentisk. Så nå er jeg ganske bekymret for min da.. jeg vant budrunden så må jo pent bare betale. Men er jo ikke så lett å finne ut om den er ekte eller ikke, når jeg ikke har noe å sammenligne med?! Jaja, satser på at den ene kjøperen bare var veldig kritisk... Gleder meg til å teste den uansett!
Gjest Deception Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Jeg luktet på Princess på Kastrup, og for min nese var den i overkant litt Thierry Muglers Angel, bare litt letter og ikke så kvalmende. Men kjempefin flakong!
Linda644 Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 Jeg kjøpte den på eBay i dag.. eller det vil si jeg la inn et bud på en budrunde. Selgeren var relativt ny med bare 10 tilbakemeldinger, men siden alle var positive (trodde jeg) reagerte jeg ikke. Nå ser jeg at noen har lagt igjen nøytral fordi de var usikre på om parfymen de hadde fått var autentisk. Så nå er jeg ganske bekymret for min da.. jeg vant budrunden så må jo pent bare betale. Men er jo ikke så lett å finne ut om den er ekte eller ikke, når jeg ikke har noe å sammenligne med?! Jaja, satser på at den ene kjøperen bare var veldig kritisk... Gleder meg til å teste den uansett! Jeg har ikke sett fake Princess parfyme... tror ikke det fins.. jeg har sett fake curious, live & paris Hilton parfyme.. men Princess har jeg ikke sett. Kan du gi meg linken? Så kan jeg sjekke litt
Mischa Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 okay det lover jo bra her erlinken Irriterer meg bare at jeg eventuelt får klaget om selgeren ikke selger autentiske produkter, for jeg kan jo ikke lukte meg til om den er ekte eller ikke når jeg ikke husker hvordan den skal lukte
Linda644 Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 (endret) okay det lover jo bra her erlinken Irriterer meg bare at jeg eventuelt får klaget om selgeren ikke selger autentiske produkter, for jeg kan jo ikke lukte meg til om den er ekte eller ikke når jeg ikke husker hvordan den skal lukte Hmm... jeg fant ikke ut så mye... men hvis det er fake kan man ikke se det på esken, men flasken. Det ser du når du får den. Du kan jo gå på ebay å se på flasken dvs. selgere som har tatt "ekte" bilder så sammenligner du med din egen flaske Mener ikke å skremme deg, men denne selgeren solgte bare 100 ml parfymer - og det er mest 100ml som blir lagd når det er fake. Men jeg tror du skal satse på at det er ekte Ikke ta sorger på forskudd - dessuten var det bare en nøytral karakter Men si ifra når du har fått den Endret 18. september 2007 av Linda644
Mischa Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Jepp det skal jeg.. fant forresten bare 100 ml på eBay.. ingenting annet :S kunne jo tenkt meg å prøve en mindre flaske siden jeg er så usikker på om jeg liker den eller ikke huff, krysser fingrene for at det går bra
Linda644 Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Mischa... har du fått Princess parfymen og hva syns du om den? Håper du likte den :rødme:
Parfumfreek Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Huff, den selgeren ser tvilsom ut, tross de gode karakterene. Håper jeg tar feil! Kjøperne oppdager som regel ikke at det er fake før etter de har lagt inn karakter. Men som Linda644 sier - selgeren har kun 100ml flasker, og kun få svært populære sorter parfyme. Det ser tvilsomt ut dessverre Jeg har fått fake da jeg kjøpte Envy Me (en typisk duft som produseres fake) til datteren min. Jeg følte egentlig at noe var galt før jeg fikk den. Selgeren holdt til i Usa, men parfymen skulle sendes fra Europa! Den kom fra Bulgaria!!! Veldig lik både i flaske og duft, men fake selvfølgelig. Jeg lagde et helvete for selgeren! Hun sa jeg skulle sende den tilbake, så skulle jeg få pengene igjen. Jeg svarte Niks - Alle pengene tilbake først, ellers får du en karakter som setter stopper for alt salg! Fikk igjen alle pengene - deretter satte jeg stopper for alt salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå