Gjest Vampyra Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde egentlig ikke begynt å tenke i den retningen før min bestemor nevnte at ja nå var det ikke lenge til julegavene måtte kjøpes inn. Nåja... Jeg pleier da å vente til oktober i allefall Men har dere begynt å tenke på det? Besteforeldre og foreldre ønsker seg jo aldri annet enn snille barn, så det er kanskje på tide at spesielt denne gruppen begynner å skrive ned ønskene sine? Selv merker jeg at det blir vanskeligere for hvert år, men jeg har da funnet på noe: * Strykejern * Minnekort til kameraet * Stativ til kameraet * 4-5 bøker * Kitchen Aid blender (bare synd den er så dyr) * Øredobber i gull * Storbyferie * Store vesker Det var mye dyre gaver der, men siden jeg har bursdag rett før jul får jeg ofte kombinerte gaver og da passer det jo bra
Lilywhite Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hmm, vi har egentlig tenkt å ønske oss penger siden vi sparer til bryllup, men vet at endel er imot å gi penger i gave akkurat til jul, så da må det vel bli noe sånt som: - Bøker - DVD-er - Massasjegavekort - Klær - Sminke Kommer vel sikkert på noen småting til leiligheten etterhvert og, alltid noe
rugrat Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg ønsker meg flere engler fra Willow Tree til samlingen min. http://www.willowtree.info/
heffalumpen Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg ønsker meg og fler willowtree figurer, men det kjøper mannen til meg innimellom Til jul ønsker VI oss: - Mer sengetøy - Håndvevde filleryer i selvvalgte farger - Linduker (Vi har nettopp kjøpt oss hus så denne lista blir nok lang innen jul ) JEG ønsker meg: - sminke - hobbyting - abbonement på noen blader Jeg har egentlig alt jeg trenger når jeg tenker meg om....
Daria Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 (endret) Det blir vanskeligere for hvert år, både å ønske seg og å finne på til andre... Jeg ønsker meg *teaterbilletter *bestikkdeler *finne et blad å ønske seg abonnement på, kanskje? *Gilmore girls sesong 2-> *Scrubs sesong 5 *kurs sammen med Skravla? *fortsettelse følger* Endret 5. september 2007 av Daria
Multi Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg ønsker meg: bøker opplevelser håndklær sokker ny sjef
Skravla Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg sliter med å ønske meg ting så kanskje en liste her hjelper når spørsmålene dukker opp. * teaterbilletter * gavekort/penger * unike eggeglass til samlingen * smykkeskring * kurs i scrapping * kurs i smykkelaging
Gjest Alou Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg blir faktisk eldre og eldre for hvert år - og vanskeligere med ønskeliste blir det for hvert år som går også. * Hardangerbestikk - jeg samler på "silje" * Gavekort på klesbutikk * Gavekort hos hudpleier * Div. bøker, både faglitteratur og skjønnlitteratur - må tenke litt på hvilke. Blant annet Stieg Larsson og medinsk ordbok... * Velværeprodukter * Te * Stor dagbok for 2008 Endret 25. september 2007 av Alou
Ancalime Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Det jeg kan komme på i farten er: ~ Gavekort/billetter på Revy ~ Gavekort på H&M ~ Gavekort på Ikea (tror jeg) ~ Sølvarmebånd ~ Gavekort hos frisør
Gjest -eline- Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Øverst står det et ønske om et tilskudd til å ta Trafikalt grunnkurs... Jeg har nemlig ikke lappen, men den må jeg ta i løpet av året siden det gjør ting på jobben mye enklere. Annet man ønsker seg: -tallerkener, dyptallerkener, krus og skål i "Figgjo Verde" -sausnebb, sukkerskål, fløtemugge, mugge og kanne i "Figgjo Spir" -deler til Maya-bestikket -GHD-rettetang -kokebøker -Settlers -Jenga -wok m/lokk -morter i stein -duker -håndklær -turbestikk -stormkjøkken
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Jeg ønsker meg gavekort på bohus, massasje, parfymeri osv. Ønsker værtfall ikke pynteting, det har vi nok av.
lillesky Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jeg har lyst på fjellklær/gode turklær. Og sengetøy.
Anglofil Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Ønskeliste til bursdagen min og jul: Digitalkamera Scrappeting Sovepose Gavekort på H&M Gavekort på Platekompaniet Nattpysj Penger Treningsbag Vinterjakke m/bukse DVD'er: Becoming Jane Frank Sinatra - 10 DVD Box Set Little House on the Prairie Season 9 Goodbye Mr Chips (1939) Walk the Line The Corpse Bride Monty Python and The Holy Grail En dag i livet A Nightmare Before Christmas Farewell, My Concubine Frida Import/Eksport Marty Ondskapens hotell Pianisten Proof Stand Up Festival 2005 Stekte grønne tomater The Constant Gardener The Island Vår, Sommer, Høst, Vinter.. Og Vår Vinterhjerte/Un Coeur En Hiver Monty Python - Livet Er Python Alfie (2006) Alfie (1966) Bruce Almighty Over hekken Bøker: Zorro av Isabel Allende Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Mrs Dalloway av Virginia Woolf Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temmes av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Den digitale festning av Dan Brown David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Flora's Lot av Katie Fforde The Guy Next Door av Meg Cabot The Old-Girl network av Catherine Alliott Life Skills av Katie Fforde This Time of Dying av Reina James Palliser-romanene av Anthony Trollope (serie); Can You Forgive Her? Phineas Finn The Eustace Diamonds Phineas Redux The Prime Minister The Duke's Children The Forsyte Saga II og III Cd'er: B-Sides - Damien Rice 9 - Damien Rice The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Rudebox - Robbie Williams Angels - Rarities - Robbie Williams Science - Thomas Dypdahl October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde Du Må´kke Komme Her Og Komme Her - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Catching Tales - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Love Songs: A Compilation … Old And New (2CD) - Phil Collins Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Duper Sessions - Sondre Lerche Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams Mvh Yvonne
estrella Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Min ønskeliste: -klær(blir gavekort da:P) -bøker -sesong 3 av grey's anatomy -penger til studieturen i februar -cd-er ..er omtrent alt(jeg er 17 og syns det er dødsvanskelig og komme opp med lister )
Bokormen Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Tja... - symaskin - malerier/litografier/tegninger (kunst da) - bøker og filmer (ingen spesielle, liker å få bøker jeg ikke kjenner til men som andre kjøper som gave fordi de liker bøkene selv) - gavekort hos parfymeri - stoooor morgenkåpe - sort, kort underskjørt - gavekort hos NoaNoa - Hurtigtog mellom Trondheim og Oslo
Wonders Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 (skal ikke gi el få gaver i år fordi jeg feirer i utlandet, men jeg kan jo drømme) Digital bilderamme, som man stikker inn minnekort så ruller bildene. Gavekort på parfymeri Lys og tilbehør fra Løyten Lys, http://www.loiten-lys.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå