Gjest JustMarried Skrevet 4. september 2007 #21 Skrevet 4. september 2007 Vi kjøpte på IKEA, men det stoffet som kosta 15 kr meteren var forferdelig stygt! Kjøpte til 49, og var veldig fornøyd.
karamella Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 Vi skal ha en spesiell type papir-duk som er en slags mellomting mellom papir og stoff. Den har nydelig mønster, tekstur og struktur. Bestilles fra DUNI.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Hva med å låne fra et hotell eller noe lignende?
Kitsune Skrevet 5. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 5. september 2007 Tanken er god. Men arrangøren er tett knyttet til et hotell, og det var han som anbefalte denne utleie-karen.. Kan alltids høre med et annet hotell. Skulle egentlig ut å kjøpe duker i går, men kom på at jeg ikke vet hvor brede bordene er.. Å få noen andre til å kjøpe fra Ikea var en god ide jeg skal vurdere.. Takker for det tipset.
Gjest Gjest_Vårbrud07_* Skrevet 5. september 2007 #25 Skrevet 5. september 2007 Vi lånte fra et renseri i byen her, de tok 30 kr pr meter. Hadde tenkt å kjøpe stoff selv, men fant ut at det var bortkastet... Hvor ofte har en bruk for så mye?? Det må klippes og syes En må vaske og stryke alt selv... Leien for oss kom på 1170,-
khoien Skrevet 5. september 2007 #26 Skrevet 5. september 2007 Jeg er så heldig at jeg bor ved sånne utenlanske stoffbutikker i oslo, at jeg tenkte å ta meg en tur innom der, for der koster ikke stoffene så utrolig mye, for skal ha det til stolene oxo, med sånt bånd knytet som en sløyfe bak på stolen.....
khoien Skrevet 5. september 2007 #27 Skrevet 5. september 2007 Vi lånte fra et renseri i byen her, de tok 30 kr pr meter. Hadde tenkt å kjøpe stoff selv, men fant ut at det var bortkastet... Hvor ofte har en bruk for så mye?? Det må klippes og syes En må vaske og stryke alt selv... Leien for oss kom på 1170,- hvor er dette??hvilken by bor du i??
miss_universum Skrevet 7. september 2007 #28 Skrevet 7. september 2007 Lokalet vi leier har fine duker til utleie (50kr stk), så vi slipper heldigvis å tenke på det
Matty Skrevet 8. september 2007 #29 Skrevet 8. september 2007 Hva med hvite laken? Har ikke provd det selv, men har lest om folk som har brukt det... Eventuelt med ett tynnere stoff over.
Kitsune Skrevet 8. september 2007 Forfatter #30 Skrevet 8. september 2007 Var i går å så på hvite laken. De så desverre ut som laken også.. Da heller jeg mer mot damaskdukene. De var ikke så aller verst i pris..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå