Gå til innhold

Er det tull å kjøpe denne sengen?

Jens

Anbefalte innlegg

Til jul tenkte vi å kjøpe vanlig seng til gutten vår på 2,5. Han er bil gal, og vi tenker på å kjøpe denne.

http://www.littletikes.com/toys/race-car-bed.aspx

Noen som har hatt en sånn?Noen som har noen meninger?Tror dere den er god å ligge i?Er redd han vil bli lei den fort. Men, samtidig må han jo bli veldig glad når han får den. Er også redd for at sengen er så kul at han ikke klarer å sove i den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig likte jeg Thomas best, antakeligvis fordi den var anderledes enn noe jeg har sett noen gang. Antakeligvis er det mest stas til å begynne med, men han trenger jo seng uansett, og hvorfor ikke da kjøpe en morsom en??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Dersom sønnen din ikke vil ha den Thomas-toget-sengen tar jeg den gjerne.. ;)

(spørst hva mannen min ville si til det, men.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes ikke det er tullå kjøpe slike senger, unødvendi ja, men har man råd til det, så hvorfor ikke.

Selv gleder jeg meg til å kunne innrede rommet til snuppa vår når hun enelig skal få et. og da kommer hun til å få en spesiell seng og møbler!! Syns det er fint og morsomt!!

PS: Thomas senga va jo kanonstilig, ville gått for den fremfor bilsenga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for racerbilsenga fordi den blir ikke like fort barnslig som Thomastoget. Men så kommer det også ann på størrelsen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica
Jeg ville gått for racerbilsenga fordi den blir ikke like fort barnslig som Thomastoget. Men så kommer det også ann på størrelsen da.

Enig. Thomas blir fort barnslig. Og tiden går faktisk veldig fort.

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror også bilen er bedre å kjøpe. Lukas var lei thomas toget da han var 3 år...det blir litt barnslig. En racerbil er kul mye lenger vil jeg tro!

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...