Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som har erfaring? Vet noen ca pris på kjolene der? Har absolutt maks på 15 000, vil helst holde meg til under 10 000...men synes det er litt flaut å ringe om pris på kjolene deres.
~Minni~ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har vært en tur innom der. Prøvde fire kjoler og alle de kostet 12.000. Fikk forresten kjemegod service så jeg synes du skal ta deg en tur uansett Tipper at de ikke har så mye til under 10.000 kr, men det vet jeg ikke.
B2B Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Fikk bra service, men den jeg likte best kostet 25 000 , så den kan få henge.
Gjest brud 08 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg prøvde mange kjoler der, dessverre endte jeg ikke opp med noen av dem. Servicen var veldig bra. Virket veldig profesjonelle... De jeg prøvde kostet mellom 13 000 - 25 000. Absolutt verdt å gå innom...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Etter å ha blitt veldig skuffet over dårlig service på Kristins Brudesalong i Lillestrøm, så ble jeg veldig overrasket over den utrolig gode servicen til Unik. Kjempe service og nydelige kjoler. Er totalt forelsket i en Marianne Cragøe kjole, men til en avskrekkende sum av 17 500kr. Så må nok bli med drømmen....
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Etter å ha blitt veldig skuffet over dårlig service på Kristins Brudesalong i Lillestrøm, så ble jeg veldig overrasket over den utrolig gode servicen til Unik. Kjempe service og nydelige kjoler. Er totalt forelsket i en Marianne Cragøe kjole, men til en avskrekkende sum av 17 500kr. Så må nok bli med drømmen.... Finner den øverst til venstre her
Gjest *marie* Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Må si meg enig med de andre her. Kjempebra service på Unik brudestudio. Jeg valgte i alle fall å bestille kjolen min derfra, så nå er det bare å vente...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Må si meg enig med de andre her. Kjempebra service på Unik brudestudio. Jeg valgte i alle fall å bestille kjolen min derfra, så nå er det bare å vente... Jeg har ikke prøvd her, men vært innom og kikket. Synes det er utrolig bra at de tar seg tid til meg som brud og kommer garantert til å gå tilbake til prøvetime der. Hun viste og fortalte og forstod fort hva jeg var ute etter, selv om jeg egentlig ikke har vært så klar på det selv - men det vitner om bred erfaring og kunnskapsrik betjening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå