Gå til innhold

i.d. bareMinerals SPF 15 Foundation - Fair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den lyseste fargen fra i.d. - fair - til en billig penge. Finner bare Fairly Light, Tan og Warm Tan på Strawberrynet sine hjemmesider, og kjenner ikke til andre sider jeg kna kjøpe fra. På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender du meg en PM med navn og adresse kan du få min. Den er helt ny og jeg har kun dyppet en helt ren kost i den en gang. Mye bedre at noen får glede av den enn at jeg kaster den om et års tid. Jeg tålte den nemlig svært dårlig...

Skrevet

Jeg har for øvrig kjøpt det herfra. Har forresten en uåpnet boks "feather light mineral veil" også hvis noen skulle være interessert.

Jeg spanderer porto hvis noen kan bruke "greiene" :)

Skrevet

Bare for å gjøre det helt klart og før noen finner det for godt å slette dette, så er det snakk om å gi bort og ikke selge eller bytte. Jeg har lett for å få eksem i ansiktet og det fikk jeg altså umiddelbart av i.d.

Skrevet
Bare for å gjøre det helt klart og før noen finner det for godt å slette dette, så er det snakk om å gi bort og ikke selge eller bytte. Jeg har lett for å få eksem i ansiktet og det fikk jeg altså umiddelbart av i.d.

Jeg kunne gjerne tenkt meg denne feather light veil'en!

Send pm? :mobil:

Skrevet
Jeg kunne gjerne tenkt meg denne feather light veil'en!

Send pm? :mobil:

Da skal du ha fått PM Cachica! :)

Skrevet
Da skal du ha fått PM Cachica! :)

Og jeg har svart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...