Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hvor lang tid etter IKM testet dere positivt? Jeg sluttet på pillen for over en måned siden. Har hatt "pille-mens". Men nå har jeg ennå ikke fått mensen. (er over 30 dager siden første dag i "pille-mens") Jeg holder på å bli gal, for jeg er veldig kvalm, vondt i magen, et kviseutbrudd av en annen verden(!!), humørsvingninger. Jeg vil bare vite om det er reaksjon på at jeg har sluttet på pillen/graviditet/mensen eller bare omgangssyken eller noe. (vet at ingen her inne kan si det da men Greit å vite hvordan dere har hatt det...) Hvordan forløp dette seg for dere?
jente 79 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Med de beste testene kan du teste positivt 3 dager før IKM... Men mange forskjellige reaksjoner etter pilleslutt. Noen blir gravide med en gang. Selv prøvde vi ikke da, men siden jeg ikke ville begynne med nytt merke kuttet jeg ut for en periode. Jeg fikk mensen akkurat som før 3 ganger etter jeg kuttet ut pillene. Så gikk det to uker etter forrige mens og jeg fikk mens igjen. Etter det stabiliserte det seg... Umulig for oss å si om det har klaffet eller ikke, men det skader jo ikke å ta en test
Gjest TS Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg glemte å si at jeg har tatt to tester som var negative. Jeg vet det er umulig for dere å si hva som foregår. Derfor lurer jeg bare på hvordan det var for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå