Gå til innhold

han bytta jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei tid tilbake siden snakket sengekompisen min og meg om hva han jobbet med , og da ga jeg uttrykk for at jeg syntes han jobbet med noe som krevde at han reiste for mye . Jeg snakket også om et bestemt yrke som jeg mente at det var akespetabelt at en potensiell partner hadde i forhold til reising og sånn .

Endel seinere sender han plutselig sms om at han har sagt opp jobben sin og begynt i den jobben jeg tidligere hadde nevnt for ham . Han sendte denne sms'en dagen etter at han hadde fått den nye jobben .

Han sa ingenting , og har heller ikke sagt noenting om hvorfor han bytta . Jeg skal spørre ham om hvorfor han bytte så klart , men kjenner jeg ham rett så får jeg et svar ala "fordi jeg hadde lyst " .

Ville han sagt han bytta pga meg hvis det var årsaken eller kan dette bare være tilfeldigheter siden han ikke har sagt noenting om hva som fikk ham til å bytte?

gutter ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
For ei tid tilbake siden snakket sengekompisen min og meg om hva han jobbet med , og da ga jeg uttrykk for at jeg syntes han jobbet med noe som krevde at han reiste for mye . Jeg snakket også om et bestemt yrke som jeg mente at det var akespetabelt at en potensiell partner hadde i forhold til reising og sånn .

Endel seinere sender han plutselig sms om at han har sagt opp jobben sin og begynt i den jobben jeg tidligere hadde nevnt for ham . Han sendte denne sms'en dagen etter at han hadde fått den nye jobben .

Han sa ingenting , og har heller ikke sagt noenting om hvorfor han bytta . Jeg skal spørre ham om hvorfor han bytte så klart , men kjenner jeg ham rett så får jeg et svar ala "fordi jeg hadde lyst " .

Ville han sagt han bytta pga meg hvis det var årsaken eller kan dette bare være tilfeldigheter siden han ikke har sagt noenting om hva som fikk ham til å bytte?

gutter ?

Han håper på et forhold med deg, men menn de snakker jo ikke alltid om hva de tenker d e vet du.

Skrevet

Wow!

Jeg tar det som et tegn på at han er klar for et forhold med deg.

Håper du er verdt det :)

Skrevet

Nei , jeg syntes også det var litt rart siden han fortalte meg det sånn rett etter han hadde gjordt det da ...

Men jeg har aldri bedt ham om å bytte jobb el , vi snakket bare mer generelt om at når han reiste så mye i den jobben han hadde , så ble det jo vanskelig å forholde seg til hverandre .

Så dette er noe dere gutta kunne ha funnet på å gjøre , uten å fortelle "offeret" hvorfor dere gjorde det?

Gjest StockDama
Skrevet

Tenke !

Det virker litt for utilfeldig at han plutslig byttet jobb etter dere snakket om det...figure it out.

Skrevet

Det var iallefall 1-2 måneder etter at vi snakket om det at han sa opp , men han fortalte meg at han hadde sagt opp og fått ny jobb rett etter at han hadde fått ny jobb .

Skrevet

Da han sa det så reagerte jeg ikke noe spesiellt på det og har egentlig aldri nevnt det etter han sa det heller , men han har virket litt kald etter at han sa det .

Hva skal jeg gjøre nå da?

Hvis jeg tar det opp med ham og det viser seg at han har byttet jobb tilfeldig kommer jeg til å føle meg som verdens største premie idiot *sukk .

Noen måte å gjøre dette på uten at jeg slipper å drite meg loddrett ut?

Skrevet
Noen måte å gjøre dette på uten at jeg slipper å drite meg loddrett ut?

Kan du ikke bare si: Hvorfor byttet du jobb?

Skrevet

Ja , jeg tenkte jeg skulle spørre ham noe slikt , men er litt redd for at jeg får et sånt goddag mann økseskaft svar tilbake .

Men da kan jeg komme tilbake hit og spørre om dere kan tlolke det :)

Skrevet

Hvorfor ikke si noe sånnt som "så du bytta jobb? jaja, da får jeg kanskje gleden av å ha deg i senga mi litt oftere" eller noe sånnt, sakt med et smil, så får du se reaksjonen hans også. Da har du ikke drete deg ut, men får kanskje et svar likevel uten å ha måttet spørre dirrekte.

Skrevet (endret)
Ja , jeg tenkte jeg skulle spørre ham noe slikt , men er litt redd for at jeg får et sånt goddag mann økseskaft svar tilbake .

Men da kan jeg komme tilbake hit og spørre om dere kan tlolke det :)

Hvis han bare sier noe svada, kan du spørre om forholdet deres:

- Føler du for å ta ting et skritt videre, eller forsette som før?

(men så er jeg tilhenger av å ta ting direkte uten å gå rundt grøten, da. :) )

Endret av Pax
Gjest Don Giovanni
Skrevet

gutter ?

Herregud, kan det være så enkelt at du gav ham en god idè om en ny jobb? At han ikke tenkte på det før du sa det? hvorfor i allverden skulle det bety noe om det var akkurat DU som kom med idèen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...