Gå til innhold

Forslag til god shampo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Britt_*
Skrevet

Er det nokon av dykk som har ein god shampo å anbefale meg? Eg er 35 år, har lyst halvlangt hår med litt fall. Eg vasker håret kvar dag. Eg bruker også hårføner og rettetang nesten dagleg.

Har lyst å prøve ein god frisørshampo. Vis gjerne med link til Strawberrynet eller look fantastic.

Er det mykje å spare på å kjøpe shampo på LF eller SN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt shampoen til New Skin, men har dessverre ikke link til den direkte! Vet ikke om de har noen hjemmeside, jeg kjøper gjennom noen jeg kjenner som holder på med disse produktene! Husker dessverre ikke prisen heller, men jeg liker den hvertfall bedre enn mye annet jeg har prøvd som jeg har kjøpt hos frisøren

Skrevet

Du skriver ikke så mye om hårets "tilstand" - er det tørt, fett osv.?

Jeg har normalt hår, men farget som lett ser litt flisete ut selv om det er nyklipt. Jeg :hjerte: Kerastase Resistance volumshampo og Redken All Soft balsam. Gir meg mykt og glansfullt hår. Jeg har aldri vært så fornøyd med håret mitt som jeg er nå etter at jeg gikk over til disse produktene. Begge kan kjøpes på LF, samt at Strawberrynet også fører Kerastase (?). Hvor mye du sparer, vet jeg ikke, men på SmartClub selger de 1000 ml. shampo og balsam for 3-400,- og da blir literprisen MYE mindre hvis man sammenligner med prisene hos frisør OG på nettet. Jeg har kjøpt mine der og har sikkert spart masse penger. Når jeg kjøper det der blir det like mye penger i året som jeg skulle brukt billig-shampo alà Herbal Essence og Garnier. Slettest ikke verst.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er fan av Matrix Biolage og Kerastase Resistance, og nå i det siste også av Dramatic Moisture sjampo og balsam fra Clinique. Sistnevnte serie lukter nydelig friskt men ikke for sterkt, og sjampoen skummer bra selv med liten mengde. Balsamen gir masse fukt uten å gjøre håret flatt etterpå. :)

Men det avhenger mye av hårets tilstand, samt smak og behag.

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jeg har også halvlangt blondt hår, med en naturlig fall. Min nye favorittserie er "Silk Repair" fra Graham Webb. Jeg handler serien hos frisøren (bl.a Nikita), og synes ikke serien er særlig dyr i forhold til en rekke andre frisørmerker, som jeg normalt handler på LF.

Skrevet

Jeg liker best den gode gamle Finesse som vi kjøper i dagligvarebutikken. :gråte:

Skrevet
Jeg liker best den gode gamle Finesse som vi kjøper i dagligvarebutikken. :gråte:

Det ble feil innleggsikon. Skulle vere :jepp:

Gjest Deception
Skrevet

Finnes den i Norge lenger? Den lukter utrolig godt og friskt, i hvertfall. Og bringer tilbake gode minner. :Nikke:

Skrevet

Jeg kommer stadig tilbake til Nicky Clarke sine produkter , både shampoo, balsam og spray.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...