Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg elsker ferskt kjøtt og suppe, men synes det er like greit å servere kjøttet i suppa, som å servere det ved siden av med saus... Men er dette "feil", blir det ikke ferskt kjøtt og suppe, da, men bare kjøttsuppe?
Annie Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Om du serverer kjøttet i suppa, går du jo glipp av den gode sur/søte sausen.
Mini_me Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Du går også glipp av melbollene som jeg er vant til+ løksausen.... nesten min favorittmiddag..
Drua Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Først skal man jo spise suppe med melboller (klot/kløtter som vi kaller det) og så skal man spise kjøtt, poteter, løksaus osv. Ferskt kjøtt og suppe er et todelt måltid, og akk så godt og mektig.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Takk for svar - men melboller Det hørtes ikke så fristende ut... men jeg får lage det skikkelig neste gang!
Drua Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Tror kanskje man må være vant til melboller fra man er liten, for sambo ble introdusert for det for et par år siden og syntes absolutt ikke det var noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå