Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hei alle sammen Er en jente på 18 som er i et fast forhold med en gutt jeg er kjempe forelsket i. Han er veldig omtenksom og uegoistisk når det gjelder sex, og vi har begge veldig lyst til at jeg skal komme når vi har samleie. Vi har vært sammen i snart tre måneder, men har enda ikke kommet når vi har hatt sex. Skal nevnes at jeg kommer når han går ned på meg, men altså ikke under samleie. Har hatt 3 sexpartnere før (men var ikke i fast forhold med noen av dem), kom ikke da heller. Vi har prøvd forskjellige stillinger men har ikke vært i nærheten av å komme. Er kjempedeilig da, men orgasmen uteblir. Så lurer jeg på en ting: Virker som mange jenter må fingre seg selv mens de har sex for å komme. Er det da snakk om å fingre seg fram til klitoris-orgasme som man gjør når man onanerer? Uff dette ble litt langt og usammenhengende, men plager meg veldig at jeg ikke kan komme. Ikke minst for kjæresten min sin skyld, tror det tærer litt på ham at jeg ikke klarer å komme av ham Klem
milla-mor Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jeg har aldri kommet dersom det ikke har vært en og annen finger med i spillet enten så gjør jeg det selv, eller så gjør kjæresten min det. syntes det var litt pinlig i begynnelsen, men kjæresten min synes det er kjempefint at jeg vet hva som skal til for å komme. er jo litt diggere om man kommer, selv om det ikke burde være et must... da er det snakk om å massere (kommer ikke på et bedre ord) rundt, og på, klitoris, og håpe man ikke klorer den intetanende kjæresten på penis. (hvis man har lange negler, vel og merke). har faktisk nylig snakket med noen venninner om dette, og de tok aldri på seg selv under akten. de syntes det hørtes fryktelig flaut ut, og var alle enige om at de i så tilfelle heller gikk glipp av orgasme. vel... verst for dem
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 (endret) Hei alle sammen Er en jente på 18 som er i et fast forhold med en gutt jeg er kjempe forelsket i. Han er veldig omtenksom og uegoistisk når det gjelder sex, og vi har begge veldig lyst til at jeg skal komme når vi har samleie. Vi har vært sammen i snart tre måneder, men har enda ikke kommet når vi har hatt sex. Skal nevnes at jeg kommer når han går ned på meg, men altså ikke under samleie. Har hatt 3 sexpartnere før (men var ikke i fast forhold med noen av dem), kom ikke da heller. Vi har prøvd forskjellige stillinger men har ikke vært i nærheten av å komme. Er kjempedeilig da, men orgasmen uteblir. Så lurer jeg på en ting: Virker som mange jenter må fingre seg selv mens de har sex for å komme. Er det da snakk om å fingre seg fram til klitoris-orgasme som man gjør når man onanerer? Uff dette ble litt langt og usammenhengende, men plager meg veldig at jeg ikke kan komme. Ikke minst for kjæresten min sin skyld, tror det tærer litt på ham at jeg ikke klarer å komme av ham Klem Vent til du kommer over de 30. Da kommer det vet du Kan være fryktelig vanskelig for unge jenter å kun komme når penisen trenger inn. Men mener at det kan oppnåes om han støter rytmisk på g punktet ditt. Jeg begynte kun å få orgasme etter veldig mye erfaring i sexlivet.Du må lære kroppen din å kjenne . Prøv å finne g punktet selv og be han støte hardt mot det . Han må ikke stoppe selv om du føler trang til å tisse. Han må bare fortsette! Etterhvert vil du sansynligvis komme om du slapper av og bare nyter. Du må ikke være anspent! Endret 3. september 2007 av Mysticgirl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå