melina Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg trenger en parkdress til lillejenta mi på 20 måneder, noen som har noen å anbefale? Gjerne med avtagbart for, og gjerne ikke den aller dyreste..
Hermula Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har gode erfaringer med dressene fra mikk-line. Kan fåes både med og uten uttagbart ullfor.
Helga Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg har sett litt på tester av parkdresser, og er lettere forvirret. Det er svært sprikende resultater. Men hører du på tv2 hjelper deg er kappahls dress best i test. Den er både rimelig (ca 500 kr) og bra. Denne uken er det dessuten 25% rabatt for coop medlemmer! Vg sier derimot at Troll sin dress er suveren i kvalitet, men også dyrest (1600 kr, det har ikke jeg råd til)... en annen test kåret Helly Hansen som best, men den har hatt dårlige resultater på andre tester. Jeg tror jeg kjøper kappahl sin
Snuppelure Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg har fått anbefalt (og kjøpt) Ticket to Heavens vinterdress. Og så har jeg kjøpt regntøyet deres som er foret. Men begge ligger nok i øvre prislag. Foreløpig veldig fornøyd med regntøyet, vinter-dressen har han logisk nok ikke teste enda :-)
Gjest gammel gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg er ikke så opptatt av merker... Det har kanskje med at her i huset blir dressene utslitt etter halv sesong uansett hvilke merke eller kvalitet... Men det som jeg synes er viktig er at de har plast på beina og i baken. Spesielt viktig for meg var det da barna var så små og satt mye på fuktig / vått underlag. Bare et lite tips... Selv om det egentlig ikke var det du dpurte etter...
kitty Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Henger meg på den siste. Det er viktig at det er ekstra tøy/skinn i rumpa og på beina. Små barn sitter mye på bakken. Vi har hatt flere dresser fra HH til gutten vår. De har vi kjøpt når de er på tilbud. Akkurat i disse dager er den på tilbud på Coop Obs. Vi har vært veldig fornøyd med disse dressene. Har hørt folk som har klaget på dresser som er så trange i armene, bla. Spar kjøp sine. Det er jo viktig at ungen får bevege seg fritt og at dressen er lett å få på. Lurer litt på å kjøpe Reima sin til min yngste på nå 9 mnd. Vet den er dyr, men har hørt mye positivt om den bla god passform.
Gjest Ekspeditør Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 kommer med ett innsidetips til dere: Europris butikkene skal ha tilbud på parkdresser med for fra og med tirsdag, de koster vanligvis 300 men skal selges for halv pris. Str. 92 opp til 140.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå