gladidag Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Til store størrelser. har lyst på en stroppeløs eller en m silikonstropper, men finner ingen i min størrlese her eg bor. Noen som kan tipse om merke og evnt. nettbutikk som har store størrelser og slik type bh som eg ønsker. Bruker 75E-F. Noen som har erfaring m stroppeløs bh når puppene er store og tunge??
Arkana Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg bruker 70-75 G og trengte en stroppeløs BH til bryllupskjolen i sommer. Det var ingen problemer å finne (LaLina i Oslo) og den satt som et skudd. G var visst det største de hadde i stroppeløse BH'er så jeg hadde vel flaks, men da har de garantert noe i din størrelse også.
Gjest StoreSky Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg bruker 75/70 G, har en stroppeløs BH, men ikke noe god. Den funker da relativt bra, men ikke særlig optimalt. (også LaLina) Så jeg tar heller med silikonstropper -eller aller helst kjole med stropper! Var og shoppet nye BH'er igår, som alltid fornøyd med LaLina!!
Gjest Kaya83 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Silikonstropper er kanskje det styggeste jeg ser.. Da syns jeg faktisk det er bedre med vanlige stropper..
Mediocre Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Silikonstropper er kanskje det styggeste jeg ser.. Da syns jeg faktisk det er bedre med vanlige stropper.. Enig. De "usynlige" stroppene er ikke noe særlig usynlige.
gladidag Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg bruker 75/70 G, har en stroppeløs BH, men ikke noe god. Den funker da relativt bra, men ikke særlig optimalt. (også LaLina) Så jeg tar heller med silikonstropper -eller aller helst kjole med stropper! Var og shoppet nye BH'er igår, som alltid fornøyd med LaLina!! Bor desverre langt unna LaLina.. Hvilket merke er bh`ene dere bruker? Jeg har nettopp vært i England og kjøpte meg bh`er på Debenhams...men de var jo utsolgt i min str i den stroppeløse som var best passform på, så tenkte eg skulle nettshoppe en bh.. Skal bruke bh`en til en kjole med veldig tynne stropper.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Skal bruke bh`en til en kjole med veldig tynne stropper. Jeg synes det er veldig vanskelig å kombinere stor byste som trenger et løft med stroppeløs BH. Jeg føler at det hele "siger ned". Men jeg tar høyde for at jeg ikke har prøvd en dyr og ordentlig BH enda. Gjennomsiktige stropper synes jeg er forferdelig stygt. Hva med å ha BH-stropper i samme farge som kjolen? Jeg vet at en del undertøysforretninger selger løse stropper i div. farger (Lindex f.eks.). Et annet alternativ er korsett - siden det støtter "nedenfra" i tillegg til rundt. Men det kommer jo litt an på om det går an under kjolen din.
Elbereth Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg handler mye av mitt undertøy på nettet (brastop), siden det ikke finnes spesialforretninger her jeg bor. De har stroppeløse bher i alle fall til g-cup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå