Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Dr. Phil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min tilbringer utrolig mye tid foran skjermen og ser på Dr. Phil. Hun er stor fan av ham.

Personlig, så synes jeg Dr. Phil er det kjedeligste programmet som finnes. Men jeg lar dama sitte og se på allikevel.

Hva synes kvinner om Dr. Phil? Er han en sexy mann?

Er han en slags farsfigur for dere?

Eller er det bare dama mi som er sprø..? Jeg holder en knapp på det siste.

Samtalen har dreid seg inn på ham et par ganger i det siste. Hun ser ut til å tro at han er så uendelig klok, og at hvis han fikk bestemme så ble verden et bedre sted.

Skrevet

Neida han er ikke kjekk, men sjarmerende og klok.

Dama di ser på det fordi hun vil ha kunnskap. Lære litt om folk. Kanskje om sitt eget liv/forhold. Tror du trygt kan la henne få se på favorittprogrammet sitt, kan ikke komme noe vondt ut av det.

Tror ikke du skal se på Dr Phil som noen stor trussel :fnise:

Skrevet

Programmet er bra da !

Nå ser ikke jeg så veldig mye på tv , men jeg tipper på at jeg ser på dr.phil iallefall 1 gang i måneden , men programmet er bra :)

Har aldri tenkt over hvordan dr.phil ser ut , men siden han er en kommerisell psykolog så sier det seg selv det han sier er salgbart ;)

Skrevet

Jo visst sier Phil mye klokt. Men tror du ikke han har 20-30 rådgivere og taleforfattere som dikterer alt han sier? Dama tror han er sendt fra Gud.

Skrevet
Men jeg lar dama sitte og se på allikevel.

Lar henne se på. Bestemer liksom du hva hun skal se på

Skrevet

Det er lov å se opp til personer. Jeg syns feks Oprah er en mektig og empatisk kvinne som har gjort masse for andre mennesker.

La nå henne digge Dr Phil :jepp:

Skrevet

Syntes Dr. Phil er sjarmerende, se en del av programmene, noen er veldig intersanne andre ikke så gode, alt etter hva de tar opp.

Skrevet

Når jeg har fri så ser jeg ofte på Dr. Phil, jeg liker programmene. Jeg synes derimot ikke at han er tiltrekkende, eller for å si det sånn, jeg har aldri sett på han på den måten. Etter bildet av deg å bedømme så tror jeg nok han blir mer som en farsfigur for dama di. :)

Skrevet

Misliker dr phil, mest fordi han høres ut til å være utrolig glad i sin egen stemme. Han prater og prater, mens "ofrene" knapt kommer til orde. Så ender det stort sett med at de begynner å gråte og hikster frem at han har rett i alt han sier :eeeh:

Skrevet
Jo visst sier Phil mye klokt. Men tror du ikke han har 20-30 rådgivere og taleforfattere som dikterer alt han sier? Dama tror han er sendt fra Gud.

Nei , jeg tror seriøst haner sendt fra gud ;)

(spøk!)

Jeg vet ikke jeg med det med rådgivere , vet ikke om han har noen heller , men noen talkshows er jo mye bedre enn andre så hvis alt det avhang av var hvor gode rådgivere programleder hadde skulle jo alle talkshows være bra?

Jeg tror de fleste programmer (eller iallefall noen ) blir prøvd ut på sånne testpaneler bestående av mennesker i relevant segment for å se hva slags reaksjoner det får før det kringkastes .

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Kjæresten min tilbringer utrolig mye tid foran skjermen og ser på Dr. Phil. Hun er stor fan av ham.

Personlig, så synes jeg Dr. Phil er det kjedeligste programmet som finnes. Men jeg lar dama sitte og se på allikevel.

Hva synes kvinner om Dr. Phil? Er han en sexy mann?

Er han en slags farsfigur for dere?

Eller er det bare dama mi som er sprø..? Jeg holder en knapp på det siste.

Samtalen har dreid seg inn på ham et par ganger i det siste. Hun ser ut til å tro at han er så uendelig klok, og at hvis han fikk bestemme så ble verden et bedre sted.

Så heldig hun er som har en kjæreste som lar henne på se hva hun vil på TV. :popcorn: Tenk om du plutselig forbød henen å se Dr.Phil, god forbid.

Kan det tenkes at hun ser Dr.Phil fordi det er et underholdende program (og ikek fordi han er sexy)?

Dr.Phil er ikke gud eller paven, og han har ikke fasitsvarene for hvordan andre bør leve. Han er litt påståelig i den forstand at han ser ut til å tro han er konge av og til men samtidig er hans publikum tilbedere som liker ham så hvorfor ikke.

Jeg ser ikke noe galt i at din kjæreste liker å se slike program. Hun trenger ikke å være sprø fordi hun liker noe som du ikke liker.

Hvem er sprø her foresten? En som ser Dr.Phil eller en som sier at kjæresten er sprø og samtidig har publisert seg selv med bilde i profilen slik at alle kan se hvem du er og hvor lite flatterende du synes kjæresten din er?

:regn:

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Finn deg ny dame som bare ser på valgsendingene til NRK.

Skrevet
Misliker dr phil, mest fordi han høres ut til å være utrolig glad i sin egen stemme. Han prater og prater, mens "ofrene" knapt kommer til orde. Så ender det stort sett med at de begynner å gråte og hikster frem at han har rett i alt han sier :eeeh:

Veldig enig der ja. Han er rimelig full av seg selv. :ler:

Skrevet
Hvem er sprø her foresten? En som ser Dr.Phil eller en som sier at kjæresten er sprø og samtidig har publisert seg selv med bilde i profilen slik at alle kan se hvem du er og hvor lite flatterende du synes kjæresten din er?

:regn:

Syntes det var positivt at noen la inn ordenltig bilde for en gangs skyld jeg da , pent bilde også forresten :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Pass godt på fjernkontrollen, og ha helst tidslås på TVen. Fra tid til annen snakker Dr. Phil om dominerende menn som tror de bestemmer over kvinners hverdagsliv.

Annonse
Skrevet
Syntes det var positivt at noen la inn ordenltig bilde for en gangs skyld jeg da , pent bilde også forresten :)

Syns det ser ut som Jamie Oliver jeg.. ?

Skrevet

Dr.Phil tiltrekkende?? Sjarmerende?? åh, herre :ler: Har dere SETT den barten??

Skrevet

Hihi for et spm.... Nei, jeg syns ikke DrPhil er det minste tiltrekkende, men han er ganske morsom å høre på :)

Gjest Gjest_miriam_*
Skrevet

Hvor gammel er kjæresten din? Jeg tror nok endel damer fra 40-45 år og oppover ser på dr phil som kjekk- men du må ha en veldig hang til father figures om du synes han er kjekk i tyve-årene dine, i hvert fall.

På bilder av hvordan han var som ung synes jeg selv han er ganske kjekk- men ikke sånn som han er i dag og jeg er 33 år OG kan like eldre menn også- men dr phil er ikke så veldig seksuell av seg. Jeg tviler utrolig sterkt på at han er den våte fantasien til kjæresten din, men at hun (som meg) liker han veldig godt- på samme måte som man ville likt en hyggelig, eldre tante eller onkel eller nabo som man oppfatter som klok og hjelpsom:)

Slapp helt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...