Gjest gjestii Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 http://www.thebodyshop.co.uk/invt/13891&bklist=
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg tror den funker - hvis du har uren og fet hud. Om du har sensitiv eller tørr hud i tillegg til urenhetene ville jeg kanskje vurdert en maske uten tea tree-olje, f eks en mer nøytral grønnleiremaske. Tea tree-oljen er antiseptisk og fungerer bra mot urenheter, men kan bli i sterkeste laget om huden er mer ømfintlig.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ansiktsmasken i den samme serien, liker den godt, synes den funker bra :D Men det er faktisk ulovlig å selge ren tea tree oil i norge siden det er så sterkt så jeg tror nok ikke at disse produktene er noe for de med følsom hud nei
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ikke såå følsom hud, så tror det skal gå bra Det er jo bare en maske, skal ikke bruke den hver dag heller. Takk btw
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ansiktsmasken i den samme serien, liker den godt, synes den funker bra :D Men det er faktisk ulovlig å selge ren tea tree oil i norge siden det er så sterkt så jeg tror nok ikke at disse produktene er noe for de med følsom hud nei Hei. Bare en opplysning. Det er ikke forbudt å selge Tea tre olje i Norge. Den var stanset en stund fordi de mente den var kreftfremkallende.Men dette har de gått bort fra.Kjøp for all del ikke utvannet olje, det er juks.Tea tre olje er den eneste av eteriske oljer som kan brukes ufortynnet direkte på hud. Den er fin for vorter,fotvorter,betennelser og uren hud.Gå inn på myrra.no der får du kjøpt Tea tre olje i forsjellige str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå