Gjest Tom Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hei! Jeg er en mann i slutten av 20årene, som har et litt rart problem. Jeg har penis som er for stor.. ca 28 cm. Det gir meg problemer på mange forskjellige nivå. Jeg har problemer med klær, må helst gå i litt vide bukser. Det er kanskje det minste problemet. Å sitte på do er en liten vitenskap, for den når ned i toalettskålen hvis jeg ikke holder den til siden. Men, mest problemer har jeg seksuellt. Når jeg har første møtet med jenter så opplever jeg gjerne en liten ekstatisk "wow..." , men det fortsetter gjerne ikke slik. Selv om jeg har lært meg å bli veldig forsiktig, og nyte på mange måter, så ender jeg opp med å få jenta til å få det vondt på en eller annen måte føler jeg. Jeg slutter selvsagt når dette skjer, men det er en anelse frustrerende.. Det hemmer også variasjonen og kvaliteten på sexen føler jeg. Har hatt flere lengre forhold, men det virker ikke som om det går seg til over tid... Noen som har tips på hvordan dere blir vant til størrelsen?
Gjest lissi32 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Masse olje, tøy og bøy? Folk klarer jo å drive med fisting.... Men jeg skjønner det kan være et problem. Samboern min har en tjukk en på 16/17 cm og det kan være vondt om vi ikke bruker olje.
Gjest Tom Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Masse olje, tøy og bøy? Folk klarer jo å drive med fisting.... Men jeg skjønner det kan være et problem. Samboern min har en tjukk en på 16/17 cm og det kan være vondt om vi ikke bruker olje. Olje har vært mye i bruk. Det hjelper på absolutt, men må fortsatt ofte stoppe opp når jeg ikke er mer enn halvveis inn. Dessuten tror jeg noen forbinder det med at det kan bli vondt, så da blir også sexen mer anspent og tenningen lavere?
Gjest lissi32 Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kan jeg anbefale en kontaktannonse hvor du søker etter vide damer?? Huff, spøker litt her.. tror jeg! Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, og for å si det sånn så tror jeg vi hadde fått et problem. Vet ikke hva jeg skal anbefale deg å gjøre. Å være for stor kan sikkert være like frustrerende som å ha en kjempeliten. Dessverre ikke så mye hjelp fra meg å få.. Beklager.
Gjest Tom Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Kan jeg anbefale en kontaktannonse hvor du søker etter vide damer?? Huff, spøker litt her.. tror jeg! Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, og for å si det sånn så tror jeg vi hadde fått et problem. Vet ikke hva jeg skal anbefale deg å gjøre. Å være for stor kan sikkert være like frustrerende som å ha en kjempeliten. Dessverre ikke så mye hjelp fra meg å få.. Beklager. Kanskje jeg skal søke etter vide damer ? .. hva kjennetegner en vid dame??? hehe Har opplevd fra tid til annen jenter som klarer det mye bedre enn andre igjen, så får kanskje bare håpe på det dukker opp ei som klarer alt
Gjest lissi32 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Noen ganger ei som har fødd andre ganger ikke. Det er helt umulig å se det på utsiden. Du må nok spørre
caso Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Finn en jente som er litt høy og brede hofter. De er lengre i kroppen på mange måter
Jalp Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Du sier ikke noe om et fast forhold eller ikke, derfor kan det være at jeg bommer litt. Det er forskjell på kvinner, og noen fikser størrelse bedre enn andre. Min erfaring er at kvinner som har blitt mødre jevnt over fikser stor bedre enn de som ikke har det. Jeg erfarer i grunnen ikke at det er større plass, men disse kvinnene er ofte mer moden og de kjenner kroppen sin bedre. I tillegg er en del av de sikrere på seg selv og vet å ta utgangspunkt i de fysiske realitetene og se på mulighetene i stedet for begrensningene. Hvis du er fri og frank, så vil jeg anbefale en moden og trygg kvinne. Det gjelder ellers å akseptere seg selv slik man er. Fysikken er en av forutsetningene når man skal ha sex, og kjønnsorganet ditt kan du ikke endre på. Det er rett og slett snakk om tilpasninger og kommunikasjon. Finn noen som liker akkurat deg slik du er, så vil dette bli helt flott. Rent teknisk, kan jeg anbefale stillinger der du eller hun griper rundt penisen din inne ved roten. På den måten hindres du i å trenge for langt inn slik at det gjør vondt.
Gjest glamourgirl Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Finn en jente som er litt høy og brede hofter. De er lengre i kroppen på mange måter Dette stemmer ikke....
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Dette stemmer ikke.... Nei dette stemmer så absolutt ikke.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Nei dette stemmer så absolutt ikke. Det var som svarten! Tenkte det var bra for de med smale hofter
caso Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 (endret) Nei dette stemmer så absolutt ikke. Stemmer noenludnde med mine erfaringer, uten at det alltid er sånn slavisk Var bare et forslag Endret 3. september 2007 av caso
Gjest *nurket* Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Med en så lang penis skal det MYE til for at du kan støte helt inn i ei dame vil jeg tro. Hadde det vært snakk om at penisen din er mye tykkere enn normalt. Så er jo tykkelsen noe man kan bli vant til (som nevnt tidligere, noen driver jo med fisting). Men lengden er det begrensninger på altså. Er ikke ubegrenset lengde på skjeden, og livmor og andre organer viker nok ikke plass for å venne seg til en penis på 28 cm
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Stemmer med de jeg har prøvd. Men selvsagt, det ikke representativt for alle ! Var bare et forslag Ha nå litt peiling før du uttaler deg
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 Masse olje, tøy og bøy? Folk klarer jo å drive med fisting.... Men jeg skjønner det kan være et problem. Samboern min har en tjukk en på 16/17 cm og det kan være vondt om vi ikke bruker olje. 16/17 i omkrets? er ikke dette en del for mye?
caso Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 (endret) Ha nå litt peiling før du uttaler deg Som om du har peiling på hva jeg har erfart og ikke. Gjest. Du motsier deg selv i din egen setning forresten, ikke at jeg forventer at du forstår hva det betyr. Endret 3. september 2007 av caso
Gjest Tom Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 Takk for svar! Jeg er ikke i et fast forhold nå. Ikke lenge siden jeg hadde brudd, kanskje litt på grunn av at sexlivet ikke fungerte på noen god måte for henne. Nå skal det sies at hun var forholdsvis ung og erfaring kun fra ett langvarig forhold fra før, uten at jeg sier det er hovedgrunnen Modne kvinner med god seksuell erfaring har jeg helt klart hatt mine beste erfaringer med som det blir nevnt, men så langt har jeg ikke blitt tiltrukket av noen som kvalifiserer til denne tittelen desverre. Jeg går ikke på barnerov altså, for de som tenker det. Bare vært litt uheldig med det pyskiske modningsnivået hos enkelte. Om kvinner har født barn eller ikke har jeg ikke merket så alt for mye forskjell på, selv om det varierer fra person til person. Nå har jeg ikke hatt sex med noen som nettopp har gjennomgått en fødsel da vel og merke Må derimot si at jeg også har erfart at den generelle størrelsen på kvinnekroppen har noe å si i forhold til opplevelsen av plass, og jeg lurer på hvorfor dere sier det ikke kan stemme? Kan godt være at jeg bare har en illusjon av det slik som nevnt over. Fisting går fint hos mange som dere nevner, men det er desverre ikke alltid tenningsnivået er så høyt som det trengs for slike aktiviteter. Det er der jeg har selve problemet føler jeg. Det faktum at min partner blir anspent, og av-tent fordi hun forventer det blir vondt. Ikke noe som skjer hver gang, men jeg har det bak i hodet hver gang jeg har sex. Jeg har ingen tvil om at alt ordner seg, bare litt frustrert. Som du sier, man er skapt som man er skapt. Og jeg har ingen negative erfaringer med det visuelle .. en mager trøst, men en trøst.
Ce'Nedra Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Har vært sammen med en som var lang, om enn ikke så lang som deg. Det gjorde ofte vondt å ha sex, men ved å ha laaangt forspill, ble det bra. Man må bare bli skikkelig kåt, sånn at vondt blir godt..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg ville ha kuttet vide bukser, men godt over til trange bukser så du virklig fikk vist frem jernet ditt, da vet the ladys hva de har i vente og kan løpe avgårde hvis de blir skremte.
Gjest glamourgirl Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Jeg svarte bare av egen kroppslige erfaring. Jeg er høy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå