Søtpotita Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er det nokon som veit kva smykkene til Efva Attling ligg på i pris?
Ciara Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det varierer ganske mye. De har dem inne hos David Andersen på Egertorget i Oslo, så du kan jo ringe dit å høre? Lurer forresten på om det ikke har kommet Efva Attling butikk i Bogstadveien også? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Noen av smykkene hennes ser du på www.david-andersen.no, med pris. De som ligger der koster fra 600 og opp til 1700.
Ginen Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det kommer jo litt an på hvilket metall du ønsker. Har et anheng i sølv - tror et kaltes "Dråpe", oder etwas - kostet rundt 1900,- om jeg ikke husker helt feil. Lenge siden nå... Har også sett ringer med diamanter og hvitt gull, og de er ikke akkurat billige. Uansett, digger designet hennes, håper du finner noe kult!
Søtpotita Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Takk for svar Det var litt dyrare enn eg hadde rekna med. Nokon som kanskje veit kva det smykket med ein runding med skrift på kostar? Ginen Eg trur ikkje eg skal få problem med å finna noko eg likar, prisen derimot
Søtpotita Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Her fant eg det, men eg visste ikkje at det var så lite (kun 12 mm i diameter). Forresten såg eg feil istad, eg trudde smykka låg på opp mot 20 000 kr... Men er det berre sølv?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 690,- står det på david-andersens hjemmeside. Hvis det er det som er der du tenker på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå