Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 er det brun eller lys tequila som brukes? finner masse oppskrifter men det står ikke noe om hvilken type.. drinken er veldig god men har aldri lagd den selv før og vil få det riktig!
Gjest Gjest_Supermoo_* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det er opp til deg det. Selv bruker jeg Jose Cuervo Especial. Den skal være veldig god og resultatet blir veldig bra syns jeg.
Gjest Gjest_Supermoo_* Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det er forresten også hva de fleste bartendere har brukt når jeg har bestilt Long Island ute på byen.
chardonnay Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Det er lys tequila. Huske regelen for hva som skal i, er alle de lyse brennevinstyper.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Ok.. Dere som har lagd det selv - har dere en bra oppskrift da?
chardonnay Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 2 cl lys tequila 2 cl gin 2 cl vodka 2 cl lys rom 2 cl cointreau 1 dash lime eller sourmix - Shakes med is - Fyldes op med cola til fargen ligner ice tea 1
Gjest Gjest_Supermoo_* Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Jeg liker det ikke for sterkt så jeg bruker litt mindre alkohol. 1 cl gin 1 cl Triple Sec 1 cl vodka 1 cl rom 1, cl tequila 2 ts sukkerlake (like deler brunt sukker og vann kokes opp) 1 cl sitronjuice Masse isbiter Pepsi
Gjest Gjest_Supermoo_* Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 1/2 cl tequila skulle det være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå