Gjest Nybegynner... Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg er litt nybegynner i faget og noen ganger har jeg begynt å blø under sex.. Er det normalt? Typen vil så gjerne at jeg skal ri.. Noen som kan forklare hvordan dette gjøres? Håper på svar!
Sans Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har også begynt å blø under samleie, det har som regel vært fordi jeg ikke har vært våt nok el. og fått en rift. Men hvis du ikke har hatt sex så mange ganger - blødde du den/de første gangene? Jeg gjorde det, pga jomfruhinna.. Uansett; du setter deg overskrevs på ham - som om du rir på en hest. Med ham inni deg. Sant? Lykke til. Det er en ganske så bra stilling
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ingen...? For å ta det først først så blødde jeg også helt i begynnelsen når jeg hadde sex med en gutt.Men det gikk over etterhvert, kan være rifter eller rester etter jomfruhinnen. Men gir det seg ikke ville jeg gått til legen. For det andre så er det forskjellige måter å ri på. du kan ri ved å bruke hoftene eller rumpa, knærne osv. Dere må bare finne en måte som dere begge liker best. Ingen liker alt likt skjønner du. MENN LIKER FORSKJELLIGE TING.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå