forvirra_gutt Skrevet 2. september 2007 #1 Del Skrevet 2. september 2007 Har ein Jente i klassen eg har falt totalt pladask for Vi går begge 2 på Videregående skole ! Men eg sliter med å inse at eg faktisk har kjangs på henne :S Vi fikk sinnsykt lett kontakt med kverandre :D Eg fårr henne til å smile og le lett uansett ^^ og det er jo skambra ! 2 skoledag fikk eg klem av hun før hun gjekk på bussen ( klemmen varte lenge og hun klemte ganske hardt ) - Når hun klemmer sånn er det et signal på at hun liker meg ? eller er intressert ? Hun Smiler alltid når hun ser meg i øynene og det er vel et bra tegn ? Vi satt og holdt hender mens hun satt på fanget mitt når vi hadde debatt forsamlig på skolen og det er jo eit signal siden Hun sa før vi gjekk inn hun ville sitte med meg :D ? Men et lite problem er at eine vennina hennes ikke liker meg :S veit ikke kor mye innflytelse hun har hun eg liker siden dei er gode venniner :S ? Men eg såg eine mld hun hadde fått fra vennina : Unnskyld var ikke meninga å vere sånn mot deg ! Eg er glad på dine vegner , han er sikkkert grei Det skreiv hu vennina Korleis kan det tolkes ? Bare til ¨å rope ut med det dere tror :D Vi flørter ganske mye og sånt men eg er for usikker om eg tør og prøve meg og korleis :S ? tips og triks :D Føler meg litt flau over dette eg skreiv no ! Men men... Hilsen Godt forvirra Gutt på 17 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pytte Skrevet 2. september 2007 #2 Del Skrevet 2. september 2007 Du har nok sjans på henne, be henne på kino, middag, eller bare spør om hun vil vere med å gå ein tur ein kveld/ettemiddag, så vil nok dette gå av seg sjøl Å om veninnnen hennes ikke liker deg, så tror jeg ikke det har påvirka henne sånn som du beskriver det. Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelpern Skrevet 15. oktober 2007 #3 Del Skrevet 15. oktober 2007 det her er helt knall, du gjør alt det riktige og hu er deffintift interessert i deg. Be henne ut på date (jeg anbefaler noe annet en kino fordi da blir det mer prating og kontakt, ihvertfall den første gangen) finn på noe morsomt. Å ikke vær redd, det er viktig at du tar kontrollen selv om du er nervøs, hu er mest sannsynelig enda mer nervøs og håper på at du skal ta intiativet. Vær deg selv så går detta supert Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå