royaltrux Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Sønnen min er 10 år og skal begynne i begynne kurs i morgen. Jeg kom på plutselig jeg har ikke den eineste anelse hva han skal har på seg for den første gangen? For jeg har ikke anelse hvor man kjøpe Karate drakt
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Sønnen min er 10 år og skal begynne i begynne kurs i morgen. Jeg kom på plutselig jeg har ikke den eineste anelse hva han skal har på seg for den første gangen? For jeg har ikke anelse hvor man kjøpe Karate drakt En løs og ledig treningsbukse og en t-skjorte. Mest sannsynlig trener de barbent. Etterhvert som du ser om barnet har lyst å fortsette med dette vil instruktør fortelle hvor drakten kan kjøpes. Men det er ikke nødvendig å stille i "pysj" på første trening.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Vanlig litt mykt treningstøy uten harde glidlåser ol funker helt greit. Dattera mi har gått et år nå, og kjøpte drakt gjennom klubben da hun hadde bestemt seg for at dette var noe hun ville fortsette med, dvs, de måtte ha drakt før første gradering som var etter ca et halvt år. Kjempeflott idrett forresten, god trening og gode holdninger. Lykke til, Elmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå