Pearl Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Ja så var det den mensen igjen da. Regner med at den kommer men ser jo allerede nå at uansett om den kommer idag eller imorgen, så har jeg sannsynligvis ikke sjanse til å bli gravid i april. Med en syklus på 35-43 dager sier det seg selv at jeg hopper over noen måneder i løpet av et år. Det er så frustrerende. :x Jeg som hadde håpet at vi skulle klare å få full klaff enten i april eller i mai, ser jo at jeg kan holde på slik som dette til langt ut i neste år. Det kan nok være ganske forjeves å ta eggløsnings teste for jeg må vel ta 20 stk i løpet av en periode og det blir dyrt. Min siste mens var i slutten av februar og til vanlig ville det jo vært ok med mensen så sjelden, men nå er det rett og slett irriterende og jeg begynner å få litt panikk. Noen andre med laaaaange sykluser , hvordan oppleves det når dere prøver å bli gravid??? Vi prøver annen hver dag i de ukene hvor det er mest sannsynlig at ting kan skje, så muligheten burde være der. Oppmuntring anyone??
Chiquita Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Hei du... Du er da for all del ikke alene om dette.... Selv har jeg også hatt LANGE sykluser (og har det tidvis enda også)... Før jeg begynnte med p-piller så hadde jeg sykluser på stabile 42 dager.... Etter jeg sluttet (for snart 3 år siden) så har mine "stabile" sykluser vært på 25 - 49 dager - FRUSTRERENDE!!!!!! For å "holde unna" litt frustrasjon, og for å følge med om jeg HAR eggløsning, og når jeg venter mens, så begynnte jeg å tempe (måle temp hver morgen) Dette er en fin måte for å bli kjent med kroppen. Jeg vil bare si at det er flere med lange sykluser her , og dersom du ønsker å "blåse ut" litt frustrasjon, så er det bare å sende meg en PM.... "Vi er to i samme båt, som kan trøste oss sammen" *klem*
Pearl Skrevet 1. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2003 Tusen takk Chiquita, trengte faktisk å høre det akkurat. Jeg takker for tilbudet om å sende deg PM og gjør nok det enten idag eller imorgen.
Chiquita Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Gjør det du.... Og jeg har også en graviditetsdagbok (A-G) hvor det meste av mine frustrasjoer står (ikke bare det da, selvfølgelig), og den er du også velkommen til å titte innom..... *klem klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå