Mona32 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Her om dagen skulle jeg installere Mozilla Thunderbird. Det som nå har skjedd er at Outlooken min er forsvunnet, og dermed alle e-postene jeg skulle ta vare på... Er det noen som vet hva som har skjedd? Ser at der iconet for outlook var er det nå kommet et Mozilla Thunderbird-icon...
caso Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Her om dagen skulle jeg installere Mozilla Thunderbird. Det som nå har skjedd er at Outlooken min er forsvunnet, og dermed alle e-postene jeg skulle ta vare på... Er det noen som vet hva som har skjedd? Ser at der iconet for outlook var er det nå kommet et Mozilla Thunderbird-icon... Gå inn på utforsker, og åpne "programfiler". Der skal du finne en mappe med "microsoft outlook" Programmet ligger nok der ennå, men mozilla har en liten tendens til å prøve å fjerne den daglige bruken av microsoft, rart nok
Gjest Nedfall Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Du kan jo søke etter msimn.exe i windows explorer, den skal være ett sted. Deretter kan du opprette en snarvei til programmet på nytt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå