Gå til innhold

Flere som har "Houdini-barn"?

Anbefalte innlegg

Gjest Heffelomp
Skrevet

Min sønn på snart to år kommer seg ut av bilsetet. Dvs. han får løs armene, slik at han bare har et "magebelte". (Har da strammet så godt jeg kan, og vi har nå prøvd to forskjellige seter) Han har også funnet ut hvordan "låsen" på setet virker, men er ikke sterk nok til å åpne den.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre. Synes det er så skummelt at han plutselig sitter usikret i bilen... Han er helt lydløs når han bryter seg fri, og han "vet" at han ikke har lov...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår gjør også dette noen ganger (lirker ut armene). Jeg kjefter og smeller, men det biter ikke på hvis hun er i trassehumør. Pleier å stramme til så godt jeg kan, men hun er ganske smidig.

Har lest noe om at man kan kjøpe en liten "dings" til å holde selene sammen over brystkassen, men jeg har ikke undersøkt dette nærmere ennå.

Håper noen andre har tips!

Hilsen Lille meg

Skrevet
Har lest noe om at man kan kjøpe en liten "dings" til å holde selene sammen over brystkassen, men jeg har ikke undersøkt dette nærmere ennå.

Håper noen andre har tips!

Hilsen Lille meg

Noen som vet hva slags "dings" dette er??? Og hvor det selges??

Skrevet

Hadde engang en sånn dings, en plastikbit som man festet begge selene i over brystet. Kjøpte den på en babyutstyrsbutikk.

Vi mistet den like etter, og da hadde snuppa sluttet å smyge seg ut av selene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...