Gjest Heffelomp Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Min sønn på snart to år kommer seg ut av bilsetet. Dvs. han får løs armene, slik at han bare har et "magebelte". (Har da strammet så godt jeg kan, og vi har nå prøvd to forskjellige seter) Han har også funnet ut hvordan "låsen" på setet virker, men er ikke sterk nok til å åpne den. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre. Synes det er så skummelt at han plutselig sitter usikret i bilen... Han er helt lydløs når han bryter seg fri, og han "vet" at han ikke har lov...
Gjest HB Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jenta vår gjør også dette noen ganger (lirker ut armene). Jeg kjefter og smeller, men det biter ikke på hvis hun er i trassehumør. Pleier å stramme til så godt jeg kan, men hun er ganske smidig. Har lest noe om at man kan kjøpe en liten "dings" til å holde selene sammen over brystkassen, men jeg har ikke undersøkt dette nærmere ennå. Håper noen andre har tips! Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Har lest noe om at man kan kjøpe en liten "dings" til å holde selene sammen over brystkassen, men jeg har ikke undersøkt dette nærmere ennå. Håper noen andre har tips! Hilsen Lille meg Noen som vet hva slags "dings" dette er??? Og hvor det selges??
Octavia Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hadde engang en sånn dings, en plastikbit som man festet begge selene i over brystet. Kjøpte den på en babyutstyrsbutikk. Vi mistet den like etter, og da hadde snuppa sluttet å smyge seg ut av selene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå