MarianneE Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Min gamle, men akk så gode Nokia5110 må nå byttes ut. Problemet er at jeg vet ikke hvilken telefon jeg skal velge! Kunne tenkt meg en Nokia, men hvilken modell er best? Synes ofte jeg hører om en eller ennen som har kjøpt seg ny mobil, men den hadde de-og-de problemene. Jeg vil ha en tlf fri for disse "barnesykdommene", men hvilken? Noen som har et tips eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil også ha ny mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har en nokia 3510, før det har jeg hatt nokia: 1610, 3210 og 3310. Alle disse telefonene lever faktisk i beste velgående enda. Så jeg har aldri hatt problemer med mine nokia telefoner. For å få en telefon fri for "sykdommer" kan det være lurt å kjøpe en som har vært på markedet ei stund. Da har som regel produsenten ordnet opp i feil som evt. er på de første telefonene i en serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Noen som har tenkt på den nye Nokia 2100...... snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 JA, jeg har kjøpt den på QXL, men har ikke fått den enda...Venter spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. april 2003 #6 Del Skrevet 1. april 2003 sjansen er størst for feil dersom du kjøper Nokia da... Men jeg har en 3510, og den er super... Kjøper du ny, og den får feil har du jo garanti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil anbefale deg å prøve en Siemens mobil jeg... har aldri hatt noen problemer med dem. Nokia telefonene til andre jeg kjenner derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. april 2003 #8 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har en snerten liten NOKIA 6510. Kjempegrei telefon! Man kan til og med ringe med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. april 2003 #9 Del Skrevet 1. april 2003 Har fortsatt min 3210 jeg. Og det har min samboer også... Ja, vi ønsker oss vel ny (min har begynt å miste dekinga i tide og utide, men bare i perioder, den slutter med det når jeg truer med å kjøpe ny), og de har vel fått redusert batterikapasiteten en del, men de funker fortsatt utmerket). Et ønske om ny har vi jo, men prioritert blir det ikke med det første. Eller det andre, neppe det tredje heller. Men, jeg følger gjerne med på råd om hvilke man anbefaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. april 2003 #10 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil anbefale Nokia 6310i jeg, den er super på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 :o DU kan jo ikke bytte ut 5110en da! Det er jo kongetelefon nr1! Husker hvor misunnelig jeg var på alle som hadde 5110... (Jeg hadde Simens.. ) Jeg vil ha ny mobil nå. Hvis du vil ha en proff-telefon, anbefaler jeg T68i.. God batterikapasitet og lite/ingen feil. Jeg har en slik nå, men den ble litt for mye til mitt lille bruk. Jeg vurderer en 7250 fordi dem er råstilige. De har radio og digitalkamera og inkl. handsfree som kan brukes til radioen... Pris: 4500-5500 uten abonnement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litja Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Har en 7250 og er kjempefornøyd!!! Denne har vært testet ut i England en god stund slik at alle barnesykdommene var ute av verden før den kom til Norge... Den har alt og mere til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 2. april 2003 :o DU kan jo ikke bytte ut 5110en da! Det er jo kongetelefon nr1! Beklager, Jordbær! Takker for tipsene, jenter og Lasse! Vil ha en tlf uten for mye "stæsj" er rett og slett dum når det kommer til tekniske ting, så den må være enkel! :oops: Får ta meg en tur og se hva jeg finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #14 Del Skrevet 2. april 2003 Vil ha en tlf uten for mye "stæsj" er rett og slett dum når det kommer til tekniske ting' date=' så den må være enkel! [/quote'] Skal du ha en enkel tlf kan du jo se på nokia 2100 som er nevnt tidligere. Litt info om den: http://www.nokia.no/phones/2100/ http://www.123tele.com/produktinfo/nokia/2100.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå