Gå til innhold

Tekstmeldinger - igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Messenger
Skrevet

Hvor mange av dere (jenter) har oversikt over hvem som sendte siste melding, hvem som startet en meldingsutveksling etc, når dere er i datingfasen eller har møtt noen nye? Det blir liksom et slags skuespill: man bestemmer seg for å ikke melde først, men gjør det likevel etter en stund. Så hvis man får svar så går det kanskje noen meldinger frem og tilbake, og da gjelder det å ikke være den siste som melder. Og helst ikke den som starter den neste runden, etc etc. Hvor tåpelig er det, egentlig? Jeg har aldri hørt om en mann som har oversikt over hvem som meldte sist, hvor lenge det er siden, hvem som startet osv. Menn melder når de har noe å si, eller når de har fått en melding de har svar på.

Det må være så enkelt å være mann. Ikke prøver de å tolke hva din melding, eller mangel på melding betyr heller, visstnok. Men hvordan skal vi vite om et ikke-svar betyr "jeg liker deg ikke", eller "jeg har ikke noe å si". :kjefte::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heldigvis enkelt å være mann, ja :fnise:

Som du sier, det er helt rett for min del at jeg aldri tenker over hvem som sender først, sist eller hvor lenge siden sist. Det har jo ingenting å si, så skjønner ikke hvorfor noen kvinner legger vekt på det. Det teller kanskje for dem selv?

Et "ikke svar" betyr enten at du ikke er interressant, eller at han ikke har noe å si akkurat nå.. så der får du ingen fasit. Kommer veldig ann på situasjonen.

En melding er jo ikke så mye å tolke. Det som står der, står jo der. Er bare å lese den.. ?

Endret av caso
Skrevet

Jeg tror faktisk menn også tenker på hvem som sendte sist, hvem som har sendt mest osv. De er kanskje ikke like opphengt i det som oss, men jeg tror absolutt de også tenker på det i begynnelsen, når man enda "jakter" og sånn.

Skrevet
En melding er jo ikke så mye å tolke. Det som står der, står jo der. Er bare å lese den.. ?

Men vi tolker det som ikke står også, skjønner du :lur:

Skrevet
Men vi tolker det som ikke står også, skjønner du :lur:

Det er jo dumt, for da kan dere jo tolke ting vi ikke mener ;)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg er så opptatt av hvem som meldte først , men er opptatt av om jeg fikk svar på meldinger jeg naturlig forventer et svar tilbake på .

Tror ikke jeg holder styr på hvem som meldte sist heller .

Vet som regel sånn ca når siste gang jeg sms'et .

Imidlertid tror jeg at jeg driver og tolker litt , og tolker også ikke svar , men tror ikke at jeg legger like intrikat og fargerik tolkning i det som jeg har inntrykk av at endel andre jenter kan gjøre ;)

Ja og for å presisere så er jeg jente da :)

Skrevet
Jeg tror faktisk menn også tenker på hvem som sendte sist, hvem som har sendt mest osv. De er kanskje ikke like opphengt i det som oss, men jeg tror absolutt de også tenker på det i begynnelsen, når man enda "jakter" og sånn.

Jakte er jo gøy ;) Da tar jeg høyde for at mine meldinger blitt tolket hit og dit.. men tenker nok ganske lite på om jeg ikke får svar samme dag? Da passet det sikkert ikke så godt akkurat da, tenker jeg...

Men joda, helt ærlig, - så tenker man vel litt på svaret hvis man er helt på trynet forelsket ;)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan detter er....

Og tenker ofte sånn du skriver "gjest"......

vi jenter er litt mere kompliserte og tolkende!!!!!

Og det fører til problemer og bekymringer og dårlige og gode følelser.

Skal ikke være den første som sender,og venter og venter.....

og hvorfor svarte han sånn,og j tenker han kunne jo svart på det,men tok det som en slutt meld.

jeg har funnet ut at j sender visst jeg har lyst,og håper han blir glad,tenker med meg selv hvor glad jeg blir selv visst d plutselig kommer en meld :rødme:

vi er noen rare skapninger :fnise:

Skrevet (endret)
Jakte er jo gøy ;) Da tar jeg høyde for at mine meldinger blitt tolket hit og dit.. men tenker nok ganske lite på om jeg ikke får svar samme dag? Da passet det sikkert ikke så godt akkurat da, tenker jeg...

Men joda, helt ærlig, - så tenker man vel litt på svaret hvis man er helt på trynet forelsket ;)

Hm, ja, jeg har faktisk vanskelig for å tro at de fleste menn ikke bryr seg om de ikke får svar på en melding de sender, når de er forelsket altså. Om man får svar dagen etterpå er det jo helt greit, men man forventer kanskje en forklaring på hvorfor det tok litt tid med å svare? Hva gjør hun tro, siden hun er så opptatt at hun ikke kan svare? Om du f. eks. har sendt mange meldinger i løpet av en dag, men bare fått svar en eller to gang, ville du kanskje ikke roe litt ned på skrivinga, føle deg litt dum siden det "bare" er du som tar kontakt? Kanskje du ville lure på om hun egentlig er så interessert?

Jeg vet ikke, jeg tror absolutt at vi tolker mye mer, og at vi tenker og analyserer det med sms mye mer en dere, men jeg tror nok at mange menn også har endel tanker omkring det. :)

Endret av Chrizzy
Skrevet
Hm, ja, jeg har faktisk vanskelig for å tro at de fleste menn ikke bryr seg om de ikke får svar på en melding de sender, når de er forelsket altså. Om man får svar dagen etterpå er det jo helt greit, men man forventer kanskje en forklaring på hvorfor det tok litt tid med å svare? Hva gjør hun tro, siden hun er så opptatt at hun ikke kan svare? Om du f. eks. har sendt mange meldinger i løpet av en dag, men bare fått svar en eller to gang, ville du kanskje ikke roe litt ned på skrivinga, føle deg litt dum siden det "bare" er du som tar kontakt? Kanskje du ville lure på om hun egentlig er så interessert?

Jeg vet ikke, jeg tror absolutt at vi tolker mye mer, og at vi tenker og analyserer det med sms mye mer en dere, men jeg tror nok at mange menn også har endel tanker omkring det. :)

Hadde nok kun sendt en mld der jeg skrev hva jeg skulle skrive, har aldri prøvd å sende mange meldinger på rad uten å få svar. Hvis jeg ha svar på noe viktig, så ringer jeg opp etter en tid hvis de tar for lang tid.

Selvsagt, hvis jeg ikke får svar på lenge på en casual melding, og det eventuelle svaret ikke er å misforstå negativt, så skriver jeg jo ikke så mange fler meldinger vil jeg tro.. men jeg tolker ikke frem og tilbake om svaret er negativt eller ikke. Det vil jeg tro jeg ser første gang jeg leser meldingen?

Magefølelsen er som oftes rett, uten å analysere så mye mer..

Skrevet
Hadde nok kun sendt en mld der jeg skrev hva jeg skulle skrive, har aldri prøvd å sende mange meldinger på rad uten å få svar. Hvis jeg ha svar på noe viktig, så ringer jeg opp etter en tid hvis de tar for lang tid.

Selvsagt, hvis jeg ikke får svar på lenge på en casual melding, og det eventuelle svaret ikke er å misforstå negativt, så skriver jeg jo ikke så mange fler meldinger vil jeg tro.. men jeg tolker ikke frem og tilbake om svaret er negativt eller ikke. Det vil jeg tro jeg ser første gang jeg leser meldingen?

Magefølelsen er som oftes rett, uten å analysere så mye mer..

Ja, det er jo egentlig helt klart. :ler:

Jeg lurer nu på om jenter generelt er litt mer "masete" på meldinger en menn er... Kanskje bare tull, men de fleste venninner jeg har har jeg diskutert det der med meldinger med. Han svarer kanskje ikke så mye, eller kanskje han plutselig forandrer seg med smsène, skriver mer eller mindre. Har man skremt han vekk fordi man skriver for mye. Hva gjør man da? Dette er faktisk noe jeg har pratet maaaange ganger om. :ler:

Skrevet (endret)
Ja, det er jo egentlig helt klart. :ler:

Jeg lurer nu på om jenter generelt er litt mer "masete" på meldinger en menn er... Kanskje bare tull, men de fleste venninner jeg har har jeg diskutert det der med meldinger med. Han svarer kanskje ikke så mye, eller kanskje han plutselig forandrer seg med smsène, skriver mer eller mindre. Har man skremt han vekk fordi man skriver for mye. Hva gjør man da? Dette er faktisk noe jeg har pratet maaaange ganger om. :ler:

Det blir jo mindre interressant å jakte, hvis det renner inn 20 sms fra samme person om dagen også da, uten å få svar ;) Da vet du jo stort sett hvor du har henne. :fnise:

Hvis man skremmer noen vekk, så må man vel nesten roe litt ned med hva man holder på med ;)?

Endret av caso
Skrevet
Det blir jo mindre interressant å jakte, hvis det renner inn 20 sms fra samme person om dagen også da, uten å få svar ;) Da vet du jo stort sett hvor du har henne. :fnise:

Ja, og det går jo egentlig begge veier, vi tenker nok bare så mye mer over det. Jeg har praktisk talt ligget og holdt meg fast i gulvet for ikke å sende en melding fordi jeg hadde sånn fryktelig lyst, men ikke ville virke desperat. :ler: Samtidig har jeg opplevd å fort miste interesse om det blir for mye meldinger og "mas".

Vi er nu rare!

Skrevet
Ja, og det går jo egentlig begge veier, vi tenker nok bare så mye mer over det. Jeg har praktisk talt ligget og holdt meg fast i gulvet for ikke å sende en melding fordi jeg hadde sånn fryktelig lyst, men ikke ville virke desperat. :ler: Samtidig har jeg opplevd å fort miste interesse om det blir for mye meldinger og "mas".

Vi er nu rare!

Kan iallefall skrive under på at det er gøy å flørte og ha den følelsen :)

Ikke akkurat det samme når man har bodd sammen med noen en stund. Tolker i alle fall ikke den man bor sammen med sine meldinger så veldig mye mer enn det som står der :ler:

Er det lov å savne den følelsen a'? hmmm

Skrevet
Kan iallefall skrive under på at det er gøy å flørte og ha den følelsen :)

Ikke akkurat det samme når man har bodd sammen med noen en stund. Tolker i alle fall ikke den man bor sammen med sine meldinger så veldig mye mer enn det som står der :ler:

Er det lov å savne den følelsen a'? hmmm

Ja, du har rett i det. :)

Om det er lov eller ikke spørs vel på hva man gjør med det? ;)

Skrevet
Ja, du har rett i det. :)

Om det er lov eller ikke spørs vel på hva man gjør med det? ;)

Hehe.. ja , og det noble er vel å holde fingrene fra telefonen, selv om man har lyst?

Gjest Spiderella
Skrevet
Hehe.. ja , og det noble er vel å holde fingrene fra telefonen, selv om man har lyst?

så klart hva ellers?

Skrevet

Eller krafse seg fast i gulvmatta og håpe det går over :fnise:

Skrevet
Eller krafse seg fast i gulvmatta og håpe det går over :fnise:

Hehe, får rive opp golvbelegget og ta tak i parkett'n.

Skrevet (endret)
så klart hva ellers?

Ikke så seriøst ment vettu.. ;)

Oo.. 300 innlegg..

Endret av caso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...