Gå til innhold

Billig og bra frisør i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Student_*
Skrevet

Noen der ute som kan anbefale meg en billig og bra frisør i Bergen? Har halvlangt hår, og ønsker kun å stusse tuppene ca 2 cm, uten å blakke meg fullstendig.

Gjest Blondie65
Skrevet
Noen der ute som kan anbefale meg en billig og bra frisør i Bergen? Har halvlangt hår, og ønsker kun å stusse tuppene ca 2 cm, uten å blakke meg fullstendig.

Definer rimelig?

Frisørsenteret på Kløverhuset, TopHair på Galleriet og DeCapo på Bergen Storsenter er alle flinke og har greie priser.

Gjest Gjest_Student_*
Skrevet

De to siste gangene jeg var å klippet meg samme lengde betalte jeg for samme klipp forholdsvis 250 og 425 kr hos to forskjellige frisører. Dessverre er frisøren til 250 ikke åpen lenger. Synes 300 kr for kun stuss er maks pris å betale.

Skrevet

Chic i Håkonsgaten har 40 % studentrabatt. Har klippet og farget håret mitt der to ganger, og blitt veldig fornøyd :)

Skrevet

Vil du ha det billig, kan du høre med en av privatskolene som utdanner frisører. Da blir du klippet av lærlinger.

Vil du ha en bra som ligger på vanlig pris, kan jeg anbefale Max Milan i marken.

Ellers er det jo bare å høre med salongene om de har lærlinger som kan klippe deg litt rimeligere.

Skrevet

Kom forresten på at den salongen i galleriet har noe som de kaller minicut til 250-300 kroner. Det er kanskje noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...