Gjest indiangranny Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Dere Jeg sitter og tenker og det har jeg gjort mye og har kommet fram til dette: Norske menn synes det er ok at de selv har vært sammen med fargede damer,men finner de en norsk dame som har hatt forhold til en farget mann før dem.Da er jentene billig og de er ikke så atraktive lenger på markedet,selv om de har vært sammen med mange fargede selv. Hva mener dere om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 D er nok mye slik at forhold: hvit kvinne/ farget mann er tabu ja. Selv kan menn drive å meske seg med asiatiske kvinner på thailandsferie og litt sånnt annet forskjellig.....''' ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Korriger meg gjerne, men kvinner som har hatt forhold til fargede menn, tror jeg ofte bærer en sterk seksualitet i seg... og det kan aldri bli gærnt... ...ser ikke noe "billig" i slike jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Matz Sandeman Du var hurtig der hva...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 D er nok mye slik at forhold: hvit kvinne/ farget mann er tabu ja. Selv kan menn drive å meske seg med asiatiske kvinner på thailandsferie og litt sånnt annet forskjellig.....''' ' ...syns jeg nesten kan ane en halvrasistisk undertone her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #6 Del Skrevet 1. april 2003 ja, jeg er ganske rasisitisk innstilt til menn!!! (i alle farger og fasonger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 I den grad jeg mener noe om dette, så er det at denne tråden hører hjemme på generaliseringssiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. april 2003 #8 Del Skrevet 1. april 2003 Matz Sandeman Du var hurtig der hva...... Du var hurtigere...jeg postet 13:31 og du 13:32... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #9 Del Skrevet 1. april 2003 Enkelte er bare best!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. april 2003 #10 Del Skrevet 1. april 2003 I den grad jeg mener noe om dette' date=' så er det at denne tråden hører hjemme på generaliseringssiden[/quote'] Enig med du :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #11 Del Skrevet 1. april 2003 En gang - da det var Mandagsklubben - sa Thomas Gjertsen at alle fordømmer norske middelaldrende med thaidamer, og mistror at det overhode kan være snakk om annet enn utnytting. Mens hvis en sosionom på Torshov med papegøyeøredobber hadde seg med en ghanesisk trommeslager var det kulturutveksling... Selvsagt satt på spissen, men hvis vi kjenner på fordommene våre, er det nok ikke så langt fra sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 1. april 2003 #12 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg synes overhode ikke jenter som har eller har hatt forhold til fargede menn er billige. Jeg synes de som "står frem" er ganske tøffe. Det er ganske mye "dritkasting" blandt både gutter og jenter, om jenter som har forhold til menn av en annen farge. Det blir jo bare teit, de er jo like mye verdt som en hvit man. Til de som har det sier jeg bare, STÅ PÅ Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå