Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pusset opp gangen og har lagt varmekabler og flis. Nå ønsker vi imidlertid å ha en skyvedørsgarderobe i en nisje av gangen. Bare montere skinner og ha speildører der. Men - har hørt at det ikke er så gunstig i og med at det er varmekabler der. Er det noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine foreldre har dette over varmekabler og marmorfliser i gangen, men jeg er usikker på om det ligger varmekabler også under flisene under skap-delen....

Skrevet

Forstår ikke hvorfor det ikke er lov. Vi har svakstrøm i gangen og gulvskinnen til skyvedørsgarderoben har ikke noe festeanordning som går i gjennom flisene som skruer el.l.

Nå skal det sies at det er riktignok ikke vi som har satt opp garderoben, da den var her da vi flyttet inn, men har ingen planer om å ta den ned, da lar jeg heller varmen være av.

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Jeg har hatt profesjonelle folk til å sette opp skyvedørsgarderobe i entreen - hvor jeg har varmekabler under parketten... Ingen som satte spørsmålstegn ved det.

Skrevet
Vi har pusset opp gangen og har lagt varmekabler og flis. Nå ønsker vi imidlertid å ha en skyvedørsgarderobe i en nisje av gangen. Bare montere skinner og ha speildører der. Men - har hørt at det ikke er så gunstig i og med at det er varmekabler der. Er det noen som har erfaring med dette?

Vi spesifiserer dette ofte på jobben min (interiørarkitektkontor) og har aldri hørt at det ikke skal være lov. Derimot er det ganske så praktisk når man feks har våte sko og klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...