Kathri Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Vi har pusset opp gangen og har lagt varmekabler og flis. Nå ønsker vi imidlertid å ha en skyvedørsgarderobe i en nisje av gangen. Bare montere skinner og ha speildører der. Men - har hørt at det ikke er så gunstig i og med at det er varmekabler der. Er det noen som har erfaring med dette?
Bokormen Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Mine foreldre har dette over varmekabler og marmorfliser i gangen, men jeg er usikker på om det ligger varmekabler også under flisene under skap-delen....
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Men ifølge EL forskriftene er det ikke lov
ringblomst Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Forstår ikke hvorfor det ikke er lov. Vi har svakstrøm i gangen og gulvskinnen til skyvedørsgarderoben har ikke noe festeanordning som går i gjennom flisene som skruer el.l. Nå skal det sies at det er riktignok ikke vi som har satt opp garderoben, da den var her da vi flyttet inn, men har ingen planer om å ta den ned, da lar jeg heller varmen være av.
Gjest Thelma :-) Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg har hatt profesjonelle folk til å sette opp skyvedørsgarderobe i entreen - hvor jeg har varmekabler under parketten... Ingen som satte spørsmålstegn ved det.
Gjest -eline- Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Vi har pusset opp gangen og har lagt varmekabler og flis. Nå ønsker vi imidlertid å ha en skyvedørsgarderobe i en nisje av gangen. Bare montere skinner og ha speildører der. Men - har hørt at det ikke er så gunstig i og med at det er varmekabler der. Er det noen som har erfaring med dette? Vi spesifiserer dette ofte på jobben min (interiørarkitektkontor) og har aldri hørt at det ikke skal være lov. Derimot er det ganske så praktisk når man feks har våte sko og klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå