Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med kjøp fra duoboots? Har funnet noen jeg liker men skeptisk til sålene. Kundeservice der sa at de nok ikke er vinterstøvletter tilpasset norsk snø og is men at de nok kunne fungere sånn rimelig greit. Lurer derfor på om noen av dere har noen erfaringer med dette i praksis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt med Duoboots, men jeg har fått lagt på ekstra såle på noen støvletter jeg har. Pene støvletter, kjøpt i Italia, og selvfølgelig uten gripeevne på glatta... Gikk til en skomaker og fikk satt på en tynn såle med 2-3 mm spor under fot og hæl. Nå er det mulig å gå ute med dem når det blir litt glatt, men de er selvfølgelig litt kalde, siden de ikke er foret.

Skrevet

Hva omtrent koster dette? Har noen par med støvletter jeg gjerne skulle gjort det på.

Skrevet

Tror jeg betalte ca 150 kr for å såle støvlettene mine.

Ring til en skomaker og spør, mulig de gjør det rimeligere der du bor.

• 2 uker senere...
Skrevet
Noen som har erfaringer med kjøp fra duoboots? Har funnet noen jeg liker men skeptisk til sålene. Kundeservice der sa at de nok ikke er vinterstøvletter tilpasset norsk snø og is men at de nok kunne fungere sånn rimelig greit. Lurer derfor på om noen av dere har noen erfaringer med dette i praksis?

Hei

Har du tatt en titt på toulouse? De er foret med fleeze.

Har prøvet dem selv og de er kjempe komfortable

Mvh

Anneli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...