Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Noen som har erfaringer med kjøp fra duoboots? Har funnet noen jeg liker men skeptisk til sålene. Kundeservice der sa at de nok ikke er vinterstøvletter tilpasset norsk snø og is men at de nok kunne fungere sånn rimelig greit. Lurer derfor på om noen av dere har noen erfaringer med dette i praksis?
Catzy Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg vet ikke helt med Duoboots, men jeg har fått lagt på ekstra såle på noen støvletter jeg har. Pene støvletter, kjøpt i Italia, og selvfølgelig uten gripeevne på glatta... Gikk til en skomaker og fikk satt på en tynn såle med 2-3 mm spor under fot og hæl. Nå er det mulig å gå ute med dem når det blir litt glatt, men de er selvfølgelig litt kalde, siden de ikke er foret.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hva omtrent koster dette? Har noen par med støvletter jeg gjerne skulle gjort det på.
Catzy Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg betalte ca 150 kr for å såle støvlettene mine. Ring til en skomaker og spør, mulig de gjør det rimeligere der du bor.
Gjest Anneli Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Noen som har erfaringer med kjøp fra duoboots? Har funnet noen jeg liker men skeptisk til sålene. Kundeservice der sa at de nok ikke er vinterstøvletter tilpasset norsk snø og is men at de nok kunne fungere sånn rimelig greit. Lurer derfor på om noen av dere har noen erfaringer med dette i praksis? Hei Har du tatt en titt på toulouse? De er foret med fleeze. Har prøvet dem selv og de er kjempe komfortable Mvh Anneli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå