Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Vi har jo et bryllupsforum her på KG, men nå er det jo sånn at ca 50% av alle som gifter seg går fra hverandre... Så hvorfor ikke starte et eget skillsmisseforum som eget underforum?
caso Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Vi har jo et bryllupsforum her på KG, men nå er det jo sånn at ca 50% av alle som gifter seg går fra hverandre... Så hvorfor ikke starte et eget skillsmisseforum som eget underforum? Er det ikke det samme som samlivsforumet ?
venus* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Er det ikke det samme som samlivsforumet ? Hehe, det var nesten ordrett det jeg hadde tenkt å skrive
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hehe, det var nesten ordrett det jeg hadde tenkt å skrive Me too ... Eller trenger vi kanskje et eget forum der vi kan planlegge vår glamourøse skilsmisse i 5 akter der vi først er sykelig sjalu på et hvert menneske av det annet kjønn som partneren har hatt kontakt med i for- nå- og fremtid, snikleser alle partnerens tekstmeldinger (eventuelt spionerer ved å følge etter partneren for å ferske), deretter konfronterer vedkommende med dette, nekter partneren å se ungene, slenger dritt om partneren til ungene og begynner på nytt i akt 1 med ny partner?
caso Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Me too ... Eller trenger vi kanskje et eget forum der vi kan planlegge vår glamourøse skilsmisse i 5 akter der vi først er sykelig sjalu på et hvert menneske av det annet kjønn som partneren har hatt kontakt med i for- nå- og fremtid, snikleser alle partnerens tekstmeldinger (eventuelt spionerer ved å følge etter partneren for å ferske), deretter konfronterer vedkommende med dette, nekter partneren å se ungene, slenger dritt om partneren til ungene og begynner på nytt i akt 1 med ny partner? Vært spesielt om dette planlegges på samme måte som bryllup
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Vært spesielt om dette planlegges på samme måte som bryllup Skilsmissezillas? Vi får håpe og tro at det ikke planlegges slik nei ...
caso Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Skilsmissezillas? Vi får håpe og tro at det ikke planlegges slik nei ... Kanskje ikke vært så dumt å laget et blad som heter "Din skilsmisse" heller da? Kanskje det er noen kroner å tjene her ..? Hmmmm
Gjest imli Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Det er jo moro å høre om litt sånt da! Ei jeg kjenner hadde nesten lyst til å feire skilsmissen sin. Ser for meg innbydelseskortene - "Vil du komme i vår skilsmisse, adr. for dagen..."
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Det er jo moro å høre om litt sånt da! Ei jeg kjenner hadde nesten lyst til å feire skilsmissen sin. Ser for meg innbydelseskortene - "Vil du komme i vår skilsmisse, adr. for dagen..." Det har jeg faktisk hørt om - par som skilles som venner som har invitert til en oppløsning av ekteskapet. Disse hadde barn så denne måten å gjør det på var en fin måte for barna å forstå hva som skjedde og at det var de voksne som ikke kunne leve sammen mer uten at barna var skyldige. Men det er for spesielle mennesker som allerede samarbeider godt dette, ikke for alle.
caso Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Det har jeg faktisk hørt om - par som skilles som venner som har invitert til en oppløsning av ekteskapet. Disse hadde barn så denne måten å gjør det på var en fin måte for barna å forstå hva som skjedde og at det var de voksne som ikke kunne leve sammen mer uten at barna var skyldige. Men det er for spesielle mennesker som allerede samarbeider godt dette, ikke for alle. Er vel mer vanlig med bitre parter, enn en helt unison forening av at det var riktig å avslutte ekteskapet..
Gjest imli Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Det har jeg faktisk hørt om - par som skilles som venner som har invitert til en oppløsning av ekteskapet. Disse hadde barn så denne måten å gjør det på var en fin måte for barna å forstå hva som skjedde og at det var de voksne som ikke kunne leve sammen mer uten at barna var skyldige. Men det er for spesielle mennesker som allerede samarbeider godt dette, ikke for alle. Nei, ser for meg at dette lett kunne bli en fest med litt ekstra "underholdning" for gjestene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå