Gå til innhold

Mitt utdikkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble drukket ut i går!

For og gjøre det kort:

Ble skikkelig overrasket! De dukket opp utenfor butikken jeg var på vei til. Jeg skvatt så j..... Ble helt tatt på senga, klokken var jo 12.30!

Så var det inn i studio og spille inn en sang. Fikk 3 sanger og velge mellom, jeg valgte la isla bonita med madonna. Skummelt men kjempe moro!!!!

Så var det lunsj på puben (hang der myyye i mine yngre dager). Klarte ikke og få i meg en eneste matbit, var helt gira.

Dro hjem for og hente litt klær og sminke.

Så kjørte vi hjem til en venninne og satt der og skravlet og drakk. Etterhvert dukket det opp en kokk! Vi skulle få lage vår egen tapas!!!! Vi var så flinke!

Mens potetene sto i ovnen, hadde kokken en time salsa kurs. Vi fikk tilogmed danset til sangen min. FUN FUN FUN!!

Nyyydelig tapas.

Så var det tid for maling. Alle malte på ett lerret. Et minne som skal henge på soverommet.

De hadde intevjuet min kjære, så måtte jeg svare det jeg trodde han hadde svart. Feil svar = drikke. Jeg lo så jeg gråt!

Resten av kvelden var det skravling, drikking og dansing!!

Kunne ikke hatt en bedre dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig å lese, høres ut som et utdrikningslag etter min smak, kos med jentene i stedet for offentlig utdriting. Så lurt å ha kokke/salsa-kurs. :)

Skrevet
Artig å lese, høres ut som et utdrikningslag etter min smak, kos med jentene i stedet for offentlig utdriting. Så lurt å ha kokke/salsa-kurs. :)

Det var helt etter min smak også! Jeg er bare såååå glad :)

Og det med kokken var også kjempe bra og kjempe god mat :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...