Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har vært åpen her inne med før så har jeg spiseforstyrrelser. Slik det er for tiden lurer jeg nesten på å kalle meg frisk, men det er nok spiren i magen som "holder meg i sjakk". Jeg har virkelig lagt om matvanene, spiser minimalt sukker og slikkerier.

Men så er det den andre siden a meg som er ekstrmt opptatt av å spise sunt.

Og nå klarer jeg knapt å spise middagsmat. Jeg får for lite grønnsaker i kosten og det plager meg.

Jeg har, til min store forandring, begynt å spise mye mer brød, 6-8 skiver om dagen. Tar heller skiver enn middagsmat, og slik har jeg aldri vært før. Variere pålegget, og legger på tomat og parika ol, men det blir liksom ikke nok.

Noen som har tips til meg.

Jeg har t.o.m bedt herrenge lage sin egen mat fordi jeg orker ikke tanken på noe varmt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unngå ferskvannsfisk hvis du vil spise sunt for babyen din.

Skrevet

jepp, det stemmer har vært inne på sft sine sider

Gjest gjest1
Skrevet

De 4-5 første mnd jeg gikk gravid ville jeg heller ikke ha middagsmat. Spiste bare en drøss med brødskiver, der jeg brukte forskjellige pålegger og grønnsaker. Dette gjorde ingen ting sa jordmoren. Så sånn sett tror jeg ikke det gjør noe.

Ellers kan jeg nok ikke uttale meg om et sunt kosthold - for det gikk over når jeg rundet mnd 5 ca....

Lykke til, håper alt går bra med dere!!!

Skrevet

Takk for at du deler dine oppleverlse ine2, kankje det er sånn det er for meg også. At ting vil normalisere seg etterhvert. Skal hvertfall nevne det for gynekologen når jeg skal dit om tre uker. Men kanskje det har blitt bedre til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...