Gjest 070907 brud Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hva bruker dete jenter?? Selv har jeg ny kjole og sko, gamle smykker og øredobber, blått strømpebånd. Mangler noe lånt. Hva kan det være?? Tips????
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Mitt lånt var et perlekjede som min forlover brukte da hun giftet seg. Mener å ha lest at man skal låne av en som er lykkelig gift, og at mange låner strømpebåndet, men du mangler jo en penny i skoen også, du kan jo låne den av noen som er lykkelig gift, da har du alle...
øyenstikker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Noe gammelt: skoene min mormor giftet seg i når hun var ung Noe nytt: Kjole, slør osv Noe lånt: Perlesmykke av min mor Noe blått: Strømpebåndet Penny blir 50 øring det da..men virker vel det og
Branna Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Noe gammelt: Forlovelsesringen til min oldemor, som skal knytes fast i buketten Noe nytt: Kjole, slør, sko, undertøy, osv Noe lånt: Perlearmbånd i gull av min svigermor Noe blått: Strømpebåndet
Liset Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 oi oi oi.... Hvordan skal det gå med oss???? Har visst bare nytt jeg.....
Kitsune Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Nei takk, bruker ingenting av dette. Fire-fem færre ting å konsentrere meg om.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hopper jeg galant over han har til og med sett meg i kjolen, så blir nok ikke mange lykkelige dager på oss
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 hadde alle disse tingene men sydde min egen kjole, så jeg bør vel gråte meg i søvn hver eneste kveld hvis overtro skal ha noe å si. Syntes bare det var en koselig tradisjon å følge.... man har dessuten en grunn til å bruke en del sentimentale ting som man kanskje ellers ikke ville brukt... mitt gammle var feks en gammel sølv nål etter min oldemor, jeg hadde nok ikke brukt den hadde det ikke vært for at den var det gammle, men jeg er veldig glad for at jeg hadde den på meg, og det vet jeg at andre syntes også( tanter osv)
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Er dette vanlig? Trodde dette bare var noe de gjorde i USA, jeg...
Frey Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Nytt: kjole Gammelt: kniplingslommetørkle etter mormor Lånt: armbånd av mor Blått: en liten blå hårpynt i nakken
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Er dette vanlig? Trodde dette bare var noe de gjorde i USA, jeg... TRor det har blitt mer og mer vanlig her også. Og hvis jeg ikke tar helt feil er det vel en gammel britisk skikk....
-Alvildebrud- Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Nytt kjolen, Nytt sløret, Nytt skoene, Nytt strømpene, Nytt smykkene ... Ikke noe gammel, blått, lånt..... :gråte:
Gjest ups Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Hva bruker dete jenter?? Selv har jeg ny kjole og sko, gamle smykker og øredobber, blått strømpebånd. Mangler noe lånt. Hva kan det være?? Tips???? Bra jeg ikke tror på slik overtro....det er faktisk 13 diamanter i gifteringen min
Lund Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Nytt kjolen, Nytt sløret, Nytt skoene, Nytt strømpene, Nytt smykkene ... Ikke noe gammel, blått, lånt..... :gråte: Slapp av! jeg har alt nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå