brudjuni Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Noen som har ålreite oppsett av kirkeprogram og sanghefte inkl. forside som kan deles med andre brukere av forumet? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Brud Skrevet 3. april 2003 #2 Del Skrevet 3. april 2003 Nei, men dersom du finner noen, så si ifra. Jeg har enda ikke tenkt på det og må vel begynne å gjøre litt research!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. april 2003 #3 Del Skrevet 3. april 2003 Dette er kirkeprogrammene som vi hadde i vår vielse: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...irkeprogram.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen som kan sende meg teksten til "kjærlighet fra Gud" Og kanskje forslag til andre sanger? Hvor mange er vanlige? Kjempefint dersom dere kan hjelpe meg... skal gifte meg 3. mai og har enda en del jobb igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Brud Skrevet 3. april 2003 #5 Del Skrevet 3. april 2003 Stor takk til Augustbrud som sendte link til sitt sanghefte. Det gav meg ideer og sanger jeg liker. Vi gifter oss 24. Mai 2003 i Saltdal Kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. april 2003 #6 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen som kan sende meg teksten til "kjærlighet fra Gud" Det er ikke lov til å legge ut tekster her, tror jeg... Men du finner de fleste her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. april 2003 #7 Del Skrevet 3. april 2003 Til gjest Jeg har teksten til "Kjærlighet fra Gud". Ta kontakt, så sender jeg den til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 4. april 2003 #8 Del Skrevet 4. april 2003 Stor takk til Augustbrud som sendte link til sitt sanghefte. Det gav meg ideer og sanger jeg liker. Bare hyggelig! Koselig å kunne være til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå