Gå til innhold

han vil ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isj, kjenner meg å godt igjen.. Sambo er heller ikke så glad i sex og er jeg som må "mase" meg til det.

Har funnet ut at det beste er bare å kose med han når han f.eks ser på tv eller lignende, trekker han seg da unna skjønner jeg at det er liten vits, men blir han der så har jeg hvertfall en liten sjangs.

Nå er jo ikke jeg gravid så kan jo godt mulig det hadde blitt anderledes da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sutret litt i går fordi dagen i går som alle andre dager gikk til pcbruk. Så jeg ble litt småsur og gikk å la meg. Da fulgte han det opp med å slå av pcen å komme å legge seg han også. Kan ikke huske sist klokka bare var 23 og vi var i seng. Så da var vi jo ikke stuptrøtt, og dermed ble det sex. Det er døden for sexlivet å sitte oppe til langt på natt, og etter at den ene har lagt seg. Vi har laget en avtale at vi skal være i seng før 1 i ukedagene. Kanskje det vil hjelpe.

MEN, med andre ord, jeg fikk meg litt i går :fnise:

Skrevet
Uff, jeg synes det var veldig stygt sagt av han. Gå å legg deg på senga og kos høylytt med deg selv, kanskje det får han på bedre tanker?! :sjarmor:

det var i grunn en god ide, takk skal du ha, men det spørs som lizzy sier, om selvtillitten er god nok til det. Føler meg lite attraktiv for tiden... Men jeg skal prøve :)

Skrevet
Du må gjøre deg mindre tilgjengelig for han. La han ta første steg og prøve seg..Jeg måtte gjøre det med min maNN, for han vil mye mindre enn meg..og jeg prøvde meg hele tiden for jeg er jo så himla kåt på han..!!Men tilslutt så begynte jeg med å la han ta initiativet, og nå er han j villere enn før..takk gud!! :fnise:

Spørs om jeg har tålmodighet til å vente ukesvis... Plutselig en dag er jeg blitt så stor at jeg ikke orker selv heller, og så kommer babyen og det vil gå et par mnd til, vet ikke om det er så bra for ekteskapet å ikke ha sex på et halvt år....

Skrevet

Sex må prioriteres i en stressende hverdag, og det innebærer blandt annet at man ikke sitter oppe foran TV/PC til man er så trøtt at man omtrent stuper. Det går jo også an å ta en runde i halmen etter middag. ;)

Skrevet

Det går jo også an å ta en runde i halmen etter middag. ;)

Skrevet

Nei, det er jo sant. Har man barn er det ikke like lett.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg sutret litt i går fordi dagen i går som alle andre dager gikk til pcbruk. Så jeg ble litt småsur og gikk å la meg. Da fulgte han det opp med å slå av pcen å komme å legge seg han også. Kan ikke huske sist klokka bare var 23 og vi var i seng. Så da var vi jo ikke stuptrøtt, og dermed ble det sex. Det er døden for sexlivet å sitte oppe til langt på natt, og etter at den ene har lagt seg. Vi har laget en avtale at vi skal være i seng før 1 i ukedagene. Kanskje det vil hjelpe.

MEN, med andre ord, jeg fikk meg litt i går :fnise:

Si meg er det min mann du er sammen med ?

Han er veldig glad i pcen sin han også og som regel så legger jo jeg meg før han og han sitter oppe å spiller, da blir det jo ikke mye sex.. :gråte:

Men så bra at du har fått deg da!!! Gratulerer! :danse:

Skrevet

:fnise: Ja det kan så godt hende at vi har samme mann Mysticgirl. Ellers så kan det nok hende at pcen er en tidstyv i de fleste hjem om dagen. Vi får laste ned masse menn med store peniser, å kose med oss selv, så får vi se om vi ikke får litt respons.

Noen her syns vel kanskje en gang i uka ikke er lite, men det gjør jeg!!

Skrevet

Skrevet

Jo det er lite, men 1 gang i mnd er mindre, (ok 2 da) :fnise:

Men nå fikk jeg litt i dag da, delvis takket være råd fra Chrissy, så takk Chrissy!!! nå gjorde jeg ikke helt som du sa, ( hun ba meg gå inn på soverommet å kose høylydt med meg selv) men det var inspirert av deg. Under dekke av svangerskapskløe smurte jeg brystene mine med lotion foran han leenge, etterpå spurte jeg om han ikke ville smøre meg på ryggen. det hjalp :fnise:

men nå er han sliten, ligger her på sofaen og sover, blir vel lenge til neste gang nå....

Artig! :)

Men hva med å masturbere sammen da? Kan hende han er lat, kanskje han synes det er "lettere" da.

Spør -Skal vi gå å masturbere litt sammen? :ler: Det er gøy!

Skrevet
Jeg lurer på, sånn helt i ytterste konsekvens her, ville det kanskje lønne seg å finne noen å ha sex med ved siden av? Når er jeg sikkert ute på tynn is, men jeg mener, om du har pratet, grått, prøvd alt osv. og det du sitter igjen med er å føle deg usexy og lite attraktiv, kanskje du ikke kan gjøre noe med det hjemme?

Hva skjer om du sier til han at du vurderer det tror du?

trur ikke å gå for utroskap er noe sjakktrekk, personlig så syns jeg folk som er utro ikke fortjener partneren sin..

men snakk med han, si at du har behov elller finne ut hvorfor han ikke er så kåt selv.

kanskje han har en personlig grunn. man vet aldri.

men ellers prøv på noe nytt som frister han til senga: Oral er et stikkord :fnise:

G18

Skrevet
trur ikke å gå for utroskap er noe sjakktrekk, personlig så syns jeg folk som er utro ikke fortjener partneren sin..

men snakk med han, si at du har behov elller finne ut hvorfor han ikke er så kåt selv.

kanskje han har en personlig grunn. man vet aldri.

men ellers prøv på noe nytt som frister han til senga: Oral er et stikkord :fnise:

G18

Nei å være utro er ikke oppe til vurdering, jeg elsker mannen min og hadde aldri klart å leve med det i ettertid. Dessuten, hvem ville hatt seg med meg med den magen? hehe, perverst hvis du ikke er faren mener jeg da...

Vi har snakket om det tidligere, han er bare mindre kåt enn meg, så det må jeg bare leve med. Stort sett klarer jeg det, men gravid i 5 mnd er, vel... en svært kåt periode. Og da var det godt å få klage litt på KG :) Dessuten er det også ekstra godt når man er gravid. Noen som har hat sex på ecstasy? kan sammenlignes :fnise: og med hensyn til oral, det er en fast del av akten, når vi først har oss.

Men takk for gode råd og støtte fra likesinnede :klemmer:

Skrevet
Nei å være utro er ikke oppe til vurdering, jeg elsker mannen min og hadde aldri klart å leve med det i ettertid. Dessuten, hvem ville hatt seg med meg med den magen? hehe, perverst hvis du ikke er faren mener jeg da...

Vi har snakket om det tidligere, han er bare mindre kåt enn meg, så det må jeg bare leve med. Stort sett klarer jeg det, men gravid i 5 mnd er, vel... en svært kåt periode. Og da var det godt å få klage litt på KG :) Dessuten er det også ekstra godt når man er gravid. Noen som har hat sex på ecstasy? kan sammenlignes :fnise: og med hensyn til oral, det er en fast del av akten, når vi først har oss.

Men takk for gode råd og støtte fra likesinnede :klemmer:

ikke bruk dop, det lager så mye ødeleggelse

Skrevet

Heisann...

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det.

Når jeg gikk gravid, så ville ikke samboeren min heller noe særlig.

Han trodde han skadet fosteret, kom borti det m "willyen"

Mye slikt.

Sexforholdet vår har alltid vert litt slik som du beskriver det, og jeg har desverre ikke noen tips til deg, for jeg lurer på det samme;)

Lykke til videre i svangerskap, GLED DEG;)

Klem til deg, håper det order seg for dere (og oss);)

Skrevet
ikke bruk dop, det lager så mye ødeleggelse

kjære deg, det gjør jeg da heller ikke lenger, mange år siden det, mitt forrige liv :) i min ville ungdom, hehe

Skrevet
Heisann...

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det.

Når jeg gikk gravid, så ville ikke samboeren min heller noe særlig.

Han trodde han skadet fosteret, kom borti det m "willyen"

Mye slikt.

Sexforholdet vår har alltid vert litt slik som du beskriver det, og jeg har desverre ikke noen tips til deg, for jeg lurer på det samme;)

Lykke til videre i svangerskap, GLED DEG;)

Klem til deg, håper det order seg for dere (og oss);)

Det er godt å vite at det er flere som meg/oss der ute, at det ikke alltid er mannen som er viril :)

Skrevet

Jeg mener at noe ikke er som det skal være når den ene partneren i et forhold ikke vil ha sex. Det er greit hvis det er en spesiell og tidsbegrenset situasjon, slik som sykdom eller kortvarige depresjoner, men hvis han ikke ønsker noe seksuell kontakt med deg er det noe galt et sted.

Ikke bli paranoid nå og tro at det er noe galt med deg. Det virker ikke sånn på måten du skriver. Men det kan hende at forholdet deres hangler i hans øyne eller at han har et problem.

Mitt råd i slike tilfeller er å kommunisere sammen. Snakk med han, men ikke press han til å snakke. Du prøver deg forsiktig og vennlig frem.

Skrevet
Spørs om jeg har tålmodighet til å vente ukesvis... Plutselig en dag er jeg blitt så stor at jeg ikke orker selv heller, og så kommer babyen og det vil gå et par mnd til, vet ikke om det er så bra for ekteskapet å ikke ha sex på et halvt år....

Hva med å ta en telefon til strømleverandøren deres og be de koble ut strømmen en eller to dager i uka? da blir det fort kaldt, ingen pc, og man må søke sammen for å holde varmen..... :fnise:

Er jo ikke så rart at man hadde mange barn før i tiden, uten strøm og lys så var det ikke så mye annet å finne på en å holde varmen og tilfredstille hverandre..... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...