Gå til innhold

han vil ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Allmenn oppfatning er slik at mannen han er alltid klar og kåt og kvinnen har vondt i hodet.

Jeg opplever det stikk motsatte. Han vil nesten aldri! Senest i dag prøvde jeg å hinte litt, men fikk til svar en nedlatende "er du kåt nå igjen da". Nå er jeg riktignok gravid og ekstra kåt, og sikkert ikke så veldig sexy med den magen. Men han var slik før jeg ble gravid også. Han er trøtt eller opptatt eller what ever.

Jeg vet at han elsker meg, men han vil bare ikke elske med meg! Ekstra følsom er jeg også nå, og jeg trenger litt nærhet. Jeg trenger sex! Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Allmenn oppfatning er slik at mannen han er alltid klar og kåt og kvinnen har vondt i hodet.

Jeg opplever det stikk motsatte. Han vil nesten aldri! Senest i dag prøvde jeg å hinte litt, men fikk til svar en nedlatende "er du kåt nå igjen da". Nå er jeg riktignok gravid og ekstra kåt, og sikkert ikke så veldig sexy med den magen. Men han var slik før jeg ble gravid også. Han er trøtt eller opptatt eller what ever.

Jeg vet at han elsker meg, men han vil bare ikke elske med meg! Ekstra følsom er jeg også nå, og jeg trenger litt nærhet. Jeg trenger sex! Hva skal jeg gjøre?

Hvordan har du er blitt gravid, når han ikke vil elske med deg?

Kanskje du skal starte med å fortelle ham det.

Skrevet

Høres ut som dere er inne i en rundgang der han er lei av at du vil når han ikke vil. Da blir det sperrer, føles som mas for han. Da blir han ikke tent.

En gravidmage er ikke direkte u-sexy, men mange menn har problemer med å ha sex med gravide damer, fordi det er en inneboende frykt for å ødelegge noe.

Trenger du sex, og får ikke av han, - så vet du jo hvilke alternativ du har. :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må gjøre deg mindre tilgjengelig for han. La han ta første steg og prøve seg..Jeg måtte gjøre det med min maNN, for han vil mye mindre enn meg..og jeg prøvde meg hele tiden for jeg er jo så himla kåt på han..!!Men tilslutt så begynte jeg med å la han ta initiativet, og nå er han j villere enn før..takk gud!! :fnise:

Skrevet

Ja skal vi starte klubb??? Tørker inn her!!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ja skal vi starte klubb??? Tørker inn her!!!

Ja det må vi gjøre! :fnise:

Skrevet

Får jeg være støttemedlem?

Jeg har 2 uker til min sambo er tilbake fra jobb.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Senest i dag prøvde jeg å hinte litt, men fikk til svar en nedlatende "er du kåt nå igjen da".

Uansett om en ikke føler noe lyst selv, er det unødvendig og dårlig gjort å være nedlatende overfor den andre fordi h*n har lyst. Det ville jeg tatt en prat om.

Sexfrekvensen kan vel bare forandres ved å gjøre sexen eller initiativtagningen mer attraktiv, sistnevnte kanskje ved å overlate det til ham av og til. Evt finne en annen om han er langt under sperregrensen. I mellomtiden er det jo slik også for personer i forhold at man av og til må betjene behovene sine selv.

Skrevet
Uansett om en ikke føler noe lyst selv, er det unødvendig og dårlig gjort å være nedlatende overfor den andre fordi h*n har lyst. Det ville jeg tatt en prat om.

Sexfrekvensen kan vel bare forandres ved å gjøre sexen eller initiativtagningen mer attraktiv, sistnevnte kanskje ved å overlate det til ham av og til. Evt finne en annen om han er langt under sperregrensen. I mellomtiden er det jo slik også for personer i forhold at man av og til må betjene behovene sine selv.

Nei, du sier ikke det.... :ler:

Skrevet
Senest i dag prøvde jeg å hinte litt, men fikk til svar en nedlatende "er du kåt nå igjen da". Nå er jeg riktignok gravid og ekstra kåt, og sikkert ikke så veldig sexy med den magen. Men han var slik før jeg ble gravid også. Han er trøtt eller opptatt eller what ever.

Uff, jeg synes det var veldig stygt sagt av han. Gå å legg deg på senga og kos høylytt med deg selv, kanskje det får han på bedre tanker?! :sjarmor:

Skrevet

Det som har skjedd for min del er at jeg har mistet all selvtillten min. Jeg hadde ikke turt å lekt med meg selv foran han nå, fordi jeg føler det er meg han ikke har lyst på, selv om han sier det aldri så mye at det ikke er meg... Så sliter her, føler meg ikke attraktiv, selv om jeg vet andre ville sagt jeg var det.

Skrevet
Det som har skjedd for min del er at jeg har mistet all selvtillten min. Jeg hadde ikke turt å lekt med meg selv foran han nå, fordi jeg føler det er meg han ikke har lyst på, selv om han sier det aldri så mye at det ikke er meg... Så sliter her, føler meg ikke attraktiv, selv om jeg vet andre ville sagt jeg var det.

Jeg lurer på, sånn helt i ytterste konsekvens her, ville det kanskje lønne seg å finne noen å ha sex med ved siden av? Når er jeg sikkert ute på tynn is, men jeg mener, om du har pratet, grått, prøvd alt osv. og det du sitter igjen med er å føle deg usexy og lite attraktiv, kanskje du ikke kan gjøre noe med det hjemme?

Hva skjer om du sier til han at du vurderer det tror du?

Skrevet

Du vet, ting blir jo ikke bedre av å true med det, men ja, jeg har spurt han om jeg skal ordne meg på annet vis, slik at han slipper, men selvsagt ønsker han ikke det. Han sliter litt i perioder med tunge tanker, dessuten er han avhengig av pcen så han sitter der helt til han er så trøtt at han ikke tenker på sex.

Jeg blir faktisk mer og mer frustrert.

Utroskap er ikke aktuelt, det er ensbetydende for meg å avslutte samboerskapet. Vi er forlovet.

Skrevet

Sorry, Chrissy, men det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Er riktig nok mann selv, og synes gravide damer kan være fine og attraktive som bare det. Men jeg tror ikke det er noe smart sjakktrekk av den gravide damen at hun nå forteller gubben at nå har hun lyst til å være utro.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Du vet, ting blir jo ikke bedre av å true med det, men ja, jeg har spurt han om jeg skal ordne meg på annet vis, slik at han slipper, men selvsagt ønsker han ikke det. Han sliter litt i perioder med tunge tanker, dessuten er han avhengig av pcen så han sitter der helt til han er så trøtt at han ikke tenker på sex.

Utroskap er ikke aktuelt, det er ensbetydende for meg å avslutte samboerskapet. Vi er forlovet.

Jeg tror at det lureste er å la være å prøve seg på han. Være litt utilgjengelig..Så får han ikke det presset på seg og kanskje prestasjonsangst.

Har selv levd med en mann med depresjoner og det er ikke lett!!!

Og å gå til andre vil bare ødelegge mer for han!Så det er absolutt ikke lurt

Skrevet
Sorry, Chrissy, men det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Er riktig nok mann selv, og synes gravide damer kan være fine og attraktive som bare det. Men jeg tror ikke det er noe smart sjakktrekk av den gravide damen at hun nå forteller gubben at nå har hun lyst til å være utro.

Nei uff, du har helt rett, det er nok ikke så lurt :fnise:

Men det er ikke lissie32 som er gravid, det er Helga...

Dumt svar var det egentlig uansett hvem jeg skrev til :sjenert:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei det har ingenting med deg å gjøre!!

Det må du for all del ikke tro!

Jeg vil tro at når han blir mere frisk så vil det rette på seg..

Jeg har selv tenkt som deg..hvorfor vil han ikke..når jeg selv renner over..men vet jo at det ikke er meg!!

Skrevet

Nei jeg går ikke til andre. Sex er ikke så viktig for meg at jeg er villig til å satse forholdet. Men jeg skulle ønske jeg fikk bekreftelsen jeg trenger. Jeg prøver å ikke presse, selv om det kommer en kommentar i ny og ne. Han har selv gått med på å sette av en kveld i uka til kos, selv om han ikke tar initiativ til dette.. Hvorfor kan ting bare ikke fungere. Han er ikke deppa, bare litt stressa over at han ikke vet framtida angående jobb/skole.

Han fungerer som normalt i hverdagen, men kanskje litt prestasjonsangst etter klaginga mi.

Skrevet

Nei, altså jeg tenkte ikke på å true han, jeg mente å faktisk gjøre det. Det kan kanskje være sunt å være utro en gang i livet, i en slik situasjon? Er sikkert jeg som er helt på bærtur for tiden, tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde lest at jeg hadde skrevet dette for et år siden. :ler:

Jeg skjønner godt at du blir frustrert i alle fall. Håper dere finner utav det. :klem:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Nei jeg går ikke til andre. Sex er ikke så viktig for meg at jeg er villig til å satse forholdet. Men jeg skulle ønske jeg fikk bekreftelsen jeg trenger. Jeg prøver å ikke presse, selv om det kommer en kommentar i ny og ne. Han har selv gått med på å sette av en kveld i uka til kos, selv om han ikke tar initiativ til dette.. Hvorfor kan ting bare ikke fungere. Han er ikke deppa, bare litt stressa over at han ikke vet framtida angående jobb/skole.

Han fungerer som normalt i hverdagen, men kanskje litt prestasjonsangst etter klaginga mi.

Ja tror at masingen kan sette litt press på han. Når han vet at nå er det snart den dagen vi skal ha sex kommet osv..Tror det er lurt å ikke sette av en dag, for da får han kanskje prestasjonsangst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...