Gjest Dame Edna Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Vi har et problem i hht. invitasjonene våre. Vi skal ha lukket kirke, kun for oss og for forloverene våre. Hva skriver vi i invitasjonene da? Må vi poengtere dette, eller? Ka dokk mæin?
Chiquita Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Hva om du ikke opplyser om noen tid for vielsen da, men bare inviterer Hr og Fru Olsen på middag på Aspegården hotell kl 15.00 - f.eks...... trenger da ikke å opplyse om at det skal være lukket kirke - da vil jeg tro at det er bedre å ikke nevne noe om kirke i det hele tatt.... *klem*
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Lukket kirke? Kan dere det? Skal dere gifte dere nakne :kgsmil: eller noe ? Er forøvrig enig med chiquita at det er best og ikke nevne noen tid for vielsen bare inviter til middag/fest.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Etter hva jeg har forstått så kan man ikke gifte seg i lukket Kirke. Den er visstnok åpen for alle. Det fikk vi beskjed om når vi giftet oss. Vi giftet oss Katolsk da,men trodde ikke at det var store forskjellene. Men det er vel bare å la være å annonsere det heller
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Jeg ville uten tvil gjort gjestene oppmerksomme på at det er en lukket vielse- hvis ikke vil du få ett rush av telefoner fra folk som lurer på om trykkeriet har gjort en feil siden tidspunktet for vielsen mangler, eller at folk møter opp utenfor Kirken og møter en låst dør. Minnie
Furstina Skrevet 1. april 2003 #6 Skrevet 1. april 2003 Du kan ju skriva invitationen så att "Vi gifter oss den xx/xx i Byen Ni är hjärtligt välkomna att inta bröllopsmiddag i lokal/plats vid kl 15.00 osv" Vi gjorde något liknande. Vi gifte oss visserligen borgerligt, men det stod inget om varken detta eller kyrka i inbjudan. Vi hänvisade även till en hemsida som beskrev lite kring bröllopet och arrangemanget. Vi pratade i och för sig med de inbjudna också men då var vi ju inte så många heller.
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #7 Skrevet 1. april 2003 Joda, det er helt greit å vies i Lukket kirke. Men kanskje ikke så vanlig. Da blir det nevnt i lysningen i kirken, samt på oppslag etc. Og kun de som er invitert blir sluppet inn. Dette er kirketjenerens jobb.
Gjest Poirot Skrevet 1. april 2003 #8 Skrevet 1. april 2003 Kan jeg spørre om hvorfor dere vil ha lukket kirke? (mener ikke å være frekk :blunke: )
Gjest Dame Edna Skrevet 2. april 2003 #9 Skrevet 2. april 2003 Vi skal ha lukket kirke fordi min mann ønsker det. Han får helt noia av tanken på å stå der med alle "falkeblikkene" rettet mot seg. Jeg skulle gjerne gjort det annerledes, men siden jeg vet det betyr mye for ham å slippe, så jenker jeg meg. Det er jo like mye hans dag som min. Så festen blir det store høydepunktet for oss ! ja, også var det jo det der med at vi skulle være nakne da! Fantasien på topp i hvertfall! Vi er kanskje litt sære, men det får vi vel bare være da! Vi blir nå i hvertfall gift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå