Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hva tycks? http://perezhilton.com/?p=4817#respond
Mischa Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 syns den er ganske fengende jeg, men nå har jeg jo alltid vært litt fan av Britney jeg da
Gjest su querida Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Har hørt noen av de nye sangene hennes og synes ikke de er mye å skryte av men denne er ganske bra egentlig.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Ikke helt min smak, jeg synes den var kjedelig... Jeg har uansett sansen for henne og håper det går fint med henne fremover!
Lillie Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Har hørt sangen to ganger, første gangen synes jeg ikke så mye om den, men andre gangen hørtes den litt bedre ut (av og til må jeg høre sanger flere ganger før jeg klarer å gjøre meg opp en mening). Synes ikke det er noe spesielt med den egentlig, men rytmen er fengende og sangen er ganske ok. Altså, verken "wow" eller dårlig, men midt på treet (synes jeg da )
Crash Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå