Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei icon_smile.gif

Håper noen kan hjelpe meg, har en tråløs ISDN telefon, Simens Micro 4000.

Er veldig fornøyd med telefonen, bortsett fra at jeg ikke klarer å få stilt volumet under samtale ....når jeg snakker med noen så hører jeg nesten ikke hva de sier. Og det er kjempe slitsomt. Og ikke finner jeg ut hvordan jeg skal gjøre det, finner noe som heter lydinnstillinger, men den har bare tre hakk og jeg skulle gjerne hatt MER lyd.

Er det noen som har denne telf. som kan hjelpe meg ? Nytteløst å ha en telf når man ikke kan høre i den. Jeg hører normalt ikke veldig dårlig, men med telefonen må jeg virkelig konsentrere meg og det er slitsomt ...kan ikke ha det slik.

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har samme telefonen, og synes også det er et lite irritasjonsmoment at det ikke er flere lydinstillinger på den...

Men det er altså bare de tre nivåene...

• 19 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Toya skrev (På 3.4.2002 den 14.58):

Hei /Forum/images/smiles/icon_smile.gif

Håper noen kan hjelpe meg, har en tråløs ISDN telefon, Simens Micro 4000.

Er veldig fornøyd med telefonen, bortsett fra at jeg ikke klarer å få stilt volumet under samtale ....når jeg snakker med noen så hører jeg nesten ikke hva de sier. Og det er kjempe slitsomt. Og ikke finner jeg ut hvordan jeg skal gjøre det, finner noe som heter lydinnstillinger, men den har bare tre hakk og jeg skulle gjerne hatt MER lyd.

Er det noen som har denne telf. som kan hjelpe meg ? Nytteløst å ha en telf når man ikke kan høre i den. Jeg hører normalt ikke veldig dårlig, men med telefonen må jeg virkelig konsentrere meg og det er slitsomt ...kan ikke ha det slik.

12

Vet ikke om du fant det ut enda men under innstillinger og sikkerhet kan du åpne for økt volum. Er sperre for å bevare hørselen, da kan du øke helt til volum 6.

Anonymkode: 5a8d4...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...