Glynis Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 I minst to av sommerens utgaver av Elle/Vogue har jeg lest om en krem som bare finnes i Frankrike som de skjønnhetsjournalistene deres anbefaler noe innmari. Jeg husker de skrev at 'alle' supermodellene brukte denne. Har gitt bort bladene, så jeg trenger deres hjelp. Jeg trenger navnet på kremen og om den er til ansiktet eller om den er noe à la Eight hour cream. Er det noen som vet hva jeg snakker om?
Gjest Deception Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Det var ikke snakk om Crème de la Mer, da? Den er jo hypet opp i skyene, og skal väre et rent vidunder. Min erfaring etter såvidt å ha prövd den, er at den har ekkel konsistens (ala den blå Nivea-kremen i metallboks), er ekstremt fet, og gir veldig lite fuktighet til huden. Til over 1000-lappen burde man kunne forvente mer. Den fås vel i Norge, også, tror jeg. Hvis det da var den det var snakk om.
Glynis Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Som sagt, den fantes kun i Frankrike. Den var heller ikke så dyr. Men takk for at du prøvde!
Nolita Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Avibon Det er en A-vitamin-pommade, og jeg elsker den! Har brukt den i flere år nå, bra at det er flere som kommer etter Det dyreste er ikke alltid det beste, det koster ca. 30 kr for en tube og den varer lenge
Glynis Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Takk! Vet du hvor jeg får kjøpt den?
Nolita Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 På franske apotek. Jeg pleier å sende med en bestilling hver gang noen jeg kjenner er i Frankrike, da kjøper de som regel et par tuber, og da har jeg en stund
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Avibon Det er en A-vitamin-pommade, og jeg elsker den! Har brukt den i flere år nå, bra at det er flere som kommer etter Det dyreste er ikke alltid det beste, det koster ca. 30 kr for en tube og den varer lenge Er det en dagkrem/nattkrem til fjeset, eller er det til kroppen?
Nolita Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Det er en pommade. Samme bruksområdet som Eight hour Cream. Jeg bruker den på såre albuer, på leppene, og på samboerens psoriasis om vinteren. Er jo en gloss med virkestoff retinol (a-vitamin), så den er rimelig feit, så ville ikke ha brukt den på store områder
Gjest Gjest_ingrid_* Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 I minst to av sommerens utgaver av Elle/Vogue har jeg lest om en krem som bare finnes i Frankrike som de skjønnhetsjournalistene deres anbefaler noe innmari. Jeg husker de skrev at 'alle' supermodellene brukte denne. Har gitt bort bladene, så jeg trenger deres hjelp. Jeg trenger navnet på kremen og om den er til ansiktet eller om den er noe à la Eight hour cream. Er det noen som vet hva jeg snakker om? RoC er en fransk hudpleie serie som har eksistert i 50 men kun 2 år i norge. Inneholder Retinol som er bevist effektiv mot rynker, Har også andre kremer som jobber med fukt og løft/oppstramming fåes kjøpt på apotek. Gå innom apoteket og få noe som passer din hud og alder
Gjest *lucky* Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Differin gel og aberela har samme funksjon. Jeg bruker aberela med hydrokinon som nattkrem om vinteren. Dette bleiker huden(pigmentflekker) og øker kollagen. Jeg tror dette er en av de eneste kremene som det er bevist at fungerer mot rynker.? Leter du etter kremer og andre produkter som skal gjøre noe skikkelig bra for huden din må du bruke merker som inneholder fruktsyrer, vit a og c og enzymer. Info http://www.treatment-skincare.com/Active-I...ts/Retinol.html Endret 7. mai 2008 av *lucky*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå