Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man ikke skal gjøre/spise mens man venter på resultatet av graviditetstesten(eller tidlig i en eventuell graviditet generelt?)? Vet selfølgelig at man ikke skal røyke etter drikke alkohol, men er det noe annet en skal passe seg for, eller kan gjøre for å påvirke positivt?

Jeg er akkurat ferdig med en EL og kan nesten ikke vente med å teste meg(første forsøk=)) Vil gjerne gjøre det jeg kan for å ikke miste egget hvis det er befruktet!

Jeg trener en del og rir, bør jeg ta det litt roligere framover?

Håper noen kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folat er jo veldig bra da! Ellers tror jeg ikke andre ting bør være problem før du har positiv test. jeg gikk på veldig sterke tabletter før, spurte legen om jeg bør ta de mens jeg prøver å bli gravid. lagen sa at det skulle ikke være noe problem da egget er så beskyttet de første 2 ukene, at det skal veldig mye til for å skade det :)

Skrevet

Tusen takk for svar=) Det var fint å høre! Har liksom tenkt at egget ikke ville feste seg hvis jeg var for stressa eller i for høy aktivitet, men da er ikke det noe å bekymre seg for! Folat begynte jeg på under el, litt seint kanskje, men bedre enn ikke noe vil jeg tro. Bare å vente i spenning da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...