t-schnuppa Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Her er noen få bilder fra dagen vår.. Har så mange jeg gjerne skulle ha vist frem, men får ikke til å lege ut fler her.. hmm..Se her
Gjest Snurpelure Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Flotte bilder!! Giftet du deg i en kirke like utenfor Fredrikstad?
ToveM Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Flotte bilder, men de var litt små? Ikke lett å se detlajene. Artig med den lille brudesvennen i tråbil
t-schnuppa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Takk:) Gikk d ikke an å forstørre de? Giftet meg i Onsøy Kirke ja!
Gjest antigartner Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Så fin brudebukett! Er det orkideer? (Jeg fikk heller ikke til å forstørre bildene så veldig mye...)
t-schnuppa Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Så fin brudebukett! Er det orkideer? (Jeg fikk heller ikke til å forstørre bildene så veldig mye...) Ja, d er orkideer! Ble kjempefornøyd selv
Gjest Snurpelure Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Takk:) Gikk d ikke an å forstørre de? Giftet meg i Onsøy Kirke ja! Det er en flott kirke. Er i fra området selv.
Liset Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Flott brud og flotte bilder! Vil gjerne se fler om du får det til...!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå