Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Hei Jeg har vært på den rutinemessige undersøkelsen på sykehuset, men ønsker å ta en ultralyd til for å se at alt er bra, få vite kjønnet osv.. Ringte Volvat i dag for å bestille time, men der hadde de ikke kapasitet, har dere noen tips til andre klinikker jeg kan ringe i Osloområdet? Det hadde vært kjempefint!!! Maria
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Prøv OMNIA sykehuset, jeg var på ultralydundersøkelse i Trondheim i går. Jeg gikk også for å få vite om alt var bare bra med den lille. MEN det er dyrt da, 650 kr for 10 min...?? fikk ikke svar på om alt var bra heller for utstyret de hadde var ikke så oppgradert som det de har på sykehuset. Men jeg fikk jo sett den lille da, en deilig følelse!! Hvor langt er du på vei da??
hegehi Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Skal finnes noe som heter Majorstuaklinikken, men har ikke funnet noe hjemmeside eller noe for den. Så bare at de var nevnt i den ultralyd-artikkelen som var i Dagbladet - Magasinet forrige lørdag. Der skal de ha veldig bra utstyr, visstnok. Aner ikke hvordan de er prismessig.
Cathrine Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Jeg har også hørt at Majorstu-klinikken skal være veldig bra. Her kan du til og med få 3D bilder av den lille. Dit skal jeg litt senere. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå