Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jah,tenkte å bestille meg pudder fra kissme.men hvordan er holdbarheten utover dagen?eg har et ganske aktivt friluftsliv og bor i Bergen,og her regner det MYE..så er avhengig av sminke som tåler litt "røffe tak". hvordan er mineralsminke med tanke på vannfasthet?ikke så kult om man etter en tur ute i regnet har hvite striper og skjolder etter pudder nedover hele ansiktet... Og er det slik at man må fiksere det flere ganger om dagen,slik man gjerne må med vanlig foundation?og da lett bli seende ut som om man har et tre cm tykt lag i ansiktet..*huff* takker på forhånd så mye for svar!
Saeria Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg bor i Bergen selv og har aldri hatt noe problemer med mineralsminken. Siden jeg har fet hud, hender det at jeg går over med litt Kiss Me Bare i løpet av dagen, men bare en gang ekstra. Det er nok.
Kylling Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes id-foundatioen smitter lett av. Det ligger f.eks rester på telefonen etter at jeg har snakket i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå