t-schnuppa Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 (endret) Ja,så var dagen over.. litt vemodig på en måte.. D var en fantastisk dag og d meste gikk strålende. Men d var et par små ting som ikke gikk akkurat slik d skulle.. * Tekstlesning i kirken: Vi hadde avtalt at min bror og svigerinne skulle stå for tekstlesning i kirken og hadde plukket ut 2 nydelige tekster til de. Under samtalen med presten, ble d ikke nevnt et ord om dette og tanken slo ikke meg heller. Så da dagen kom og d var tid for lesning, reiste de seg og gjorde seg klare, men da starter presten å lese tekstene. En glipp fra vår side, men d ødela ikke vielsen! D ble verdens vakreste vielse :rødme: * Bryllupskaka: Siden vi alle var opptatt i kirken, var d kokken vår som tok imot kaka, da sjåføren omsider ankom lokalet, 3timer senere enn avtalt. Kaken ble satt på kjøla, uten at hverken sjåfør eller kokk sjekket den. Middagen gikk strålende,men under pausa hørte jeg litt hvisking og tisking og skjønte d var noe som ikke helt var som d skulle! Så fikk jeg beskjeden: Kokken og ei av servitørene hadde funnet frem stativet og de tre eskene med kakene som skulle stables og oppdager at kaka som skal stå i midten er KRÆSJA totalt! Den så helt jævlig ut!! Så d resulterte i at vi ikke fikk noen 3etasjes bryllupskake som vi hadde drømt om, men måtte stable de to kakene som var hele, på andre fat og vi fikk gjennomført kake-kuttinga med glans uansett.. D var jo synd at d ble sånn, men vi lot ikke dette plage oss! Alt annet denne dagen hadde vært helt fantastisk, så d ville vært synd om vi lot dette gå inn på oss! Så vi fortsatte festen med like godt humør Vi reiste direkte på bryllupsreise, natt til mandagen, så min manns forlover tok på seg oppgaven å reise tilbake til konditoriet, med den ødelagte kaka og forklarte hele greia og vi fikk tilbake ALLE pengene ( 4550kr ) uten noe som helst diskusjon!! Et tips til dere som planlegger bryllup ; Sjekk alltid kakene når dere mottar de, sammen med sjåføren, da slipper man eventuelle spørsmål senere ang hvem som har skylda osv!! Endret 1. september 2007 av t-schnuppa
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 presten vår sa at det alltid skjer en ting i et bryllupt som ikke er helt planlagt, bedre at det skjer tidlig så er man ferdig med det. så for vår del var det dette: min mor fant ikke kirken, så jeg, min far og forlover kjørte rundt for å finne henne og min mormor som satt på med min mor. Hun ante ikke hvor hun var så det var ikke veldig lett å finne henne... hun fant til slutt et skilt, og vi fant noen som kunne vise oss hvor hun da var.... så 20 min etter planen gikk jeg opp til alteret.... akkurat da var det nok ganske grusomt for min mor, men i ettertid er det jo bare komisk......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå